Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilken sub ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by B2 Audio View Post
    Hvis du skal bruke det mest til SQ, da hadde jeg satset på 2 x 15" subber istedenfor 4 x 15"
    Bygd en kasse som spiller lineært og meget gjerne dypt samtidig med at kassen er effektiv.

Er det slik at 15" elementene tar opp for mye plass, da kan du eventuelt prøve med 4 x 12" med spesifikasjoner som gjør at de trenger mindre volum samlet enn de 2 x 15".
    trur det er plass til 2x15 i en audi a4 stasjongsvogn men spørs jo om 4x12 kommer til å spille mye bedre da
    men er jo mange syke 15" som kan vurderes ;p som noen dd, eller gzpw 15 xq og soundstream xxx 15

Comment

Originally posted by MaxiBenZ92 View Post
      hmm...høres ikke så domme ut de 3515 da og har sett at man kan kjøpe en sett med 2 av disse pluss en forsterker fra dd verd 12k og det hele koster 17k kan vel vurdere den også da

men er er jo om dette vil spille høgt nok...og trur vel at det blir litt trangt å få 4x 15 i en audi a4 stasjonsvogn da
      eller hur ?
      Jeg tror ABSOLUTT du vil bli fornøyd med 2stk 3515! Du kan ikke kjøre dem på fullt og sitte i bilen hvertfall. Det vil gjøre deg skikkelig vondt i ørene! Så ville ikke hatt 4x15" med mindre du skal bygge den til Drags
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
        Jeg tror ABSOLUTT du vil bli fornøyd med 2stk 3515! Du kan ikke kjøre dem på fullt og sitte i bilen hvertfall. Det vil gjøre deg skikkelig vondt i ørene! Så ville ikke hatt 4x15" med mindre du skal bygge den til Drags
        hehe da så her er jo pakken med 2x15 dd3515 og 1 ddm3a
        http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=Basspakke8&vg=11428&vgpath=Vareka tegorier/48/11428

vil denne være bra da ?
        og lurer på om disse to vil slå 2x12 jl 12w7 og 1 kicker solo x 18... for hvis dene pakken kan gjøre det så er jeg vell solgt må jeg si

Comment

fyttihælvette for en pris

Comment

Originally posted by kimmen View Post
            fyttihælvette for en pris
            ja var ikke så ille nei

Comment

Hvis du har tenkt å sitte i bilen, så ville jeg ikke anbefalt mere enn 2 stk 15 tommere i bilen. Bygd rett og så videre, så kommer det til å spille høyt nok i massevis.
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
                Hvis du har tenkt å sitte i bilen, så ville jeg ikke anbefalt mere enn 2 stk 15 tommere i bilen. Bygd rett og så videre, så kommer det til å spille høyt nok i massevis.
                hehe joa kan jo godt hende det å ja

og dette skal brukes til daily ska ha det i bilen min som jeg kjører fast så kommer altid til å sitte inni bilen når jeg spiller musikk med dette anlegge

men tror dere de dd3515 subene vil være nok da ? har jo lyst på så bra trykk som mulig uten å bruke sykt my med penger

btw noen som veit om man får fi btl i norge hadde vart litt råt med de å men finner ikke

Comment

Du trenger slettes ikke bekymre deg for mangel på trykk.. For min del føler jeg at 2 stk 12" er nok i de fleste tilfeller, men så er jeg kanskje litt pinglete..?

Med en godt bygd kasse og litt effekt for å få dem på gli, så vil jeg tro det her vil riste innvollene dine mer enn nok!
                  Alpine 137BTi
                  B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Originally posted by Keltern View Post
                    Du trenger slettes ikke bekymre deg for mangel på trykk.. For min del føler jeg at 2 stk 12" er nok i de fleste tilfeller, men så er jeg kanskje litt pinglete..?

Med en godt bygd kasse og litt effekt for å få dem på gli, så vil jeg tro det her vil riste innvollene dine mer enn nok!
                    hehe ikke verst det da har ikke testet så mange brae anlegg før men har vært borti noen men har jo lyst på en anlegg som kommer til å spille høyere enn alle daily anlegge til de jeg kjenner så er jo derfor jeg prøver å få det så bra som mulig å spør så mye da

Comment

men ærlig talt... spekulerer og pønsker

hva ville egentlig vært bes av 2x15 vs 4x12 dd3500 ?
                      fordi på dette anlegget har jeg planer om og å kjøpe halle anlegge og kjøre med det i begynelsen også bygge på mere så har jo lyst på å kjøpe sub + forsterker til ca
                      15-20k også kjøpe neste delen av anlegge neste gang for å si det san, mens med 2x15 dd3515 så kommer jeg til å ha kjøpt alt i en gang hvis dere shøner hva jeg mener da

Comment

Hei!

Må nok skuffe deg litt på pakken til BS Bildeler. Forsterkeren i den pakken er ute av produksjon, og er av gamle typen. Jeg har siste typen M3, som er litt bedre.

Var en fyr som målte 2373 watt på 1.55 ohm og 11 volt på den jeg har. Mens den er oppgitt til 2400 W RMS @ 1 Ohm 14.4v

En annen målte 3100 W RMS på 0.85 ohm og 10.5 volt, så med noen skikkelige batterier er det enormt med strøm man kan få ut av disse.

Kan sette opp en lik pakke til deg, men kan dog ikke gi deg samme prisen, da den prisen er helt absurd. Men fint for kunder som handlet det den gangen. Dessuten er nettoprisene for 2009 økt noe veldig, så om de kan gi deg samme tilbudet fortsatt går dem nesten i minus, så da bør du gå for dems tilbud. Det er da om dem også kan få tak i M3a.

Men du får jo sende en PM etter du har snakket med dem så finner vi nok ut av noe
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Om du skal ha 4x12 i stedet for 2x15, så iberegn større kostnader på strømdelen. Flere batterier eventuelt, ny og mer strømsterk dynamo, mer og dyrere forsterkeri osv.

I tillegg tar det jo opp veldig med plass, så om du har planer om å i det hele tatt bruke bagasjerommet til noe, så gå for 2x15". Dette vil også ta opp mye av plassen du har tilgjengelig, men da får du da i det minste med deg tannbørsten..
                          Alpine 137BTi
                          B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Originally posted by Keltern View Post
                            Om du skal ha 4x12 i stedet for 2x15, så iberegn større kostnader på strømdelen. Flere batterier eventuelt, ny og mer strømsterk dynamo, mer og dyrere forsterkeri osv.

I tillegg tar det jo opp veldig med plass, så om du har planer om å i det hele tatt bruke bagasjerommet til noe, så gå for 2x15". Dette vil også ta opp mye av plassen du har tilgjengelig, men da får du da i det minste med deg tannbørsten..
                            hehe sant det å da, hadde vært greit å fåt med sei tannbørsten plus mere ja

Comment

Working...
                            X