Announcement

Collapse
No announcement yet.

Integrering av stereo i ny audi a4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Integrering av stereo i ny audi a4

    Skal oppgradere lyden i en ny adui a4 men er ikke helt kjent med hva som funker best av disse forskjellige boksene som finnes.
    Har sett på alpine pxe-h650. er det noe som er bedre enn denne?
    Er det noen som vet hva slags signal man kan få ut av orginalspilleren, eller må man kjøre høy-nivå?

    Alt skal puttes på orginale steder, så skal ikke tukle med bilen mer enn å bytte ut elementene og legge kabler og dempe litt.

    Kom gjerne med tips til hvor jeg kan finne info.
    Prosjekt SQ Audi A3

  • #2
    Jeg ville garantert sett på Audison Bit One til dette formålet..

    Genial sak!

    Comment


    • #3
      har sett på den og, men den er en del dyrere i pris. har også lest noen anmeldelser hvor det har dukket opp noen problemer bla støy.
      men audison lager jo solide greier så regner med at det blir fikset etterhvert.
      Har bitOne noen form for autojustering? Hva er prisen for denne i norge?
      Last edited by hc_tk; 29-06-2009, 17:21.
      Prosjekt SQ Audi A3

      Comment


      • #4
        Originally posted by hc_tk View Post
        har sett på den og, men den er en del dyrere i pris. har også lest noen anmeldelser hvor det har dukket opp noen problemer bla støy.
        men audison lager jo solide greier så regner med at det blir fikset etterhvert.
        Har bitOne noen form for autojustering? Hva er prisen for denne i norge?
        Jepp, stemmer det, men de har fiksa de problemene nå.

        Hva mener du med autojustering? Med mic?

        Comment


        • #5
          ja. ser den har "de-equalizer", som justerer input signalet flatt.
          Er egentlig det som er det viktige. Ellers er det vel prisen som trekker litt ned. har forstått den vil ligge på ca 5-6000 og en alpine pxe-h650 kan bli min for 2000.
          Så hadde vært interesant å høre pris, men vet ikke om det er aktuelt.
          Prosjekt SQ Audi A3

          Comment


          • #6
            Originally posted by hc_tk View Post
            Skal oppgradere lyden i en ny adui a4 men er ikke helt kjent med hva som funker best av disse forskjellige boksene som finnes.
            Har sett på alpine pxe-h650. er det noe som er bedre enn denne?
            Er det noen som vet hva slags signal man kan få ut av orginalspilleren, eller må man kjøre høy-nivå?

            Alt skal puttes på orginale steder, så skal ikke tukle med bilen mer enn å bytte ut elementene og legge kabler og dempe litt.

            Kom gjerne med tips til hvor jeg kan finne info.
            Hvor ny er denne Audi a4`n?
            Send gjerne en mail til meg for mere. Er ikke flink til å følge opp disse trådene..
            Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
            Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
            post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

            Comment


            • #7
              Tar fortsatt imot tips til denne bilen.
              har skaffet meg en alpine imprint h605. Hvordan er det å kjøre denne som front1 og 2 på mid og diskant og midbass som rear?
              Kan bruke filtere på forsterkere hvis det er et problem i boksen..
              Prosjekt SQ Audi A3

              Comment

              Working...
              X