Noen som vet om det finnes 4" bassporter som er gjennomsiktig? (pleksiglass og lignende)
Og hvor man får tak i dette? Finner ingen steder de selger det.
Plastkompaniet as selger rør i acrylplast (gjennomsiktig) i alt fra 50mm til 650mm diameter. De er de eneste jeg fant i farten som har lagt ut info om dimensjoner og typer på nett. Ellers vil jeg anbefale Vink Plast as, som vi brukte som leverandør der jeg jobbet før (med skilt, dekor og displaysystemer). De er veldig greie og hjelpsomme å ha med å gjøre
Så kommer neste problem. Røret bør vel være konet i enden slik som andre bassporter for å hindre turbulens i røret? Tips på hvordan dette kan gjøres ordentlig? Eventuelt firma som kan utføre slike arbeid?
Noen som vet hvordan jeg kan få tak i de gjennomsiktige bassportene fra hifiservice ? Kan ingenting italiensk, og finner de ikke noen andre steder på nettet
Jeg trodde egentlig det var en one-off fra Hi Fi Service, men når jeg studerte bildene nærmere kan det se ut som om det står Aeroport på den ene flensen... Ut fra hva jeg kan Google meg til kan det se ut som om Rockford Fosgate eier Aeroport. I så fall kan kanskje RF-importøren hjelpe deg? Hvis ikke går det nok greit å sende Hi Fi Service en kort mail på engelsk.
Her er forresten en PDF angående dimensjonering av Aeroporter, hvor mange cm flensene regnes som och sådär
Bumper denne tråden igjen da bilradiospesialisten gikk tom for gjennomsiktige rør m/ flenser i sommer, og vil mest sansynlig ikke få inn disse igjen før langt over jul!
Noen her inne som har et godt forslag til produsenter eller leverandører, der det er mulig å få tak i 4" gjennomsiktige rør m/ flenser?
Comment