Announcement

Collapse
No announcement yet.

Politi mot bass

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    i gode gamledager har eg en fin anmeldelse. eg MÅTTE på biltilsynet å få godkjent anlegget.. haha.

    biltilsynet lurte på ka f... purken dreiv på med

    Comment


    • #32
      Originally posted by Typhon View Post
      Og pappan min er større en pappan din?
      I dette tilfellet føler jeg kanskje at pappsen fra Notodden er størst..?

      Jeg holdt på å skrive et svar på innlegget til thomzi selv, men fant ut jeg ikke skulle blande meg, følte bare at det var totalt uberettiget å skrive et så generelt nedlatende innlegg om et samfunn han kanskje ikke har noe som helst kjennskap til. Jeg vil tro det finnes mye rart i Skien også som kanskje ikke burde sett dagens lys, men det er da vel ingen som sitter og skriver trakasserende avhandlinger om de for det?

      Just my 2 cents!

      Originally posted by bassdal View Post
      i gode gamledager har eg en fin anmeldelse. eg MÅTTE på biltilsynet å få godkjent anlegget.. haha.

      biltilsynet lurte på ka f... purken dreiv på med
      Kunne tenkt meg å sett trynet på den purken som hadde gitt ordren, om man kunne fått med seg den tilbakemeldingen skriftlig fra biltilsynet.
      Alpine 137BTi
      B² Audio = Lyd


      '97 E39 528

      Comment


      • #33
        hehe fikk faktisk svar på mailen da. så nå venter jeg spent på at noens ferie er over

        Klipper det inn her jeg:

        Hei - var såvidt innom i ferien og så mailen din. Jeg skal svare deg etter ferien og sende deg et eksemplar av retningslinjene. Da vil du skjønne mer av det hele forhåpentligvis. Og så er det ikke alltid riktig det som blir gjengitt i avisene. Det var retningslinjer for støy fra mobile anlegg som det, såvidt jeg vet, ikke finnes i Norge fra før. Måleverktøy finnes det selvsagt mye av.
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #34
          mobile anlegg er vel slike kassettspillere man har på skulderen vel?

          For de fleste subkasser er lite mobile
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #35
            Originally posted by Typhon View Post
            Og pappan min er større en pappan din?
            Hehehe

            Det går igjen og igjen det med å være best her på forumet


            Men til topic:

            Dette har jeg mye å si til, men av store forstyrrelser jeg fikk i hodet da jeg leste artikkelen klarer jeg ikke å få ut noe!

            Nuf said!

            EDIT:

            Skulle jeg fått en bot for noe slikt en gang, hadde den blitt rammet inn og hengt på veggen som en påminnelse for hva Norge gjorde som en nødløsning under finanskrisen hehe.. Neida, men hvertfall som en påminnelse på hvor teit landet våres styres på en del områder!
            Last edited by DD-Henrik; 03-07-2009, 21:09.
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #36
              eg forstår godt folk at vist en kjører rundt å herjer vilt om natta.. men når eg vart stoppa var detta klokka 15.00!. skal få se om eg finner anmeldelsen.. sitat: vibrering i bakken.. bass osv

              Comment


              • #37
                Originally posted by bassdal View Post
                eg forstår godt folk at vist en kjører rundt å herjer vilt om natta.. men når eg vart stoppa var detta klokka 15.00!. skal få se om eg finner anmeldelsen.. sitat: vibrering i bakken.. bass osv
                Herregud... Tåpelig!!

                vibrering i bakken faktisk. Domstolen klarer vel ikke å la være å le av noe sånt i en rettsak en gang... Huff og huff.

                Dette med bråking på natten er forståelig, men er vel mer på dagen/kveldingen enn på natten, og er vel heller sjeldent i nabolag/sentrum enn f. eks. bensinstasjoner?
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #38
                  Jeg ville tro en bil som kjører forbi og spiller høyt, vil ikke vekke noen som allerede sover. Vekker ikke meg når jeg ligger i sengen, og soverommet er 10-25 meter fra E6.

                  Jeg kan skjønne at det er irriternde når bilene kjører ekstremt sakte, eller står helt i ro. Sist nevnte midt på natten er det helt greit for meg om de bøtelegger, da de i bunn og grunn er til plage for alle rundt.

                  OFF TOPIC:

                  Moren min har alltid likt dette, da hun viste når vi kom hjem
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by snurrebassen View Post


                    hehe, du prater om da? ingen her synker så lavt som å høre på techno. Går i country/danseband her..

                    Er mye rå anlegg på todden, blant annet ett til 150k, så den tonen din blir for dum, vi spiller fletta av anleggene i Skien sånn overall

                    Går mye annet på tødden enn 240 også da, selv om den rosa 240n som går der nå er den råeste bilen jeg har sett noen sinne.. f.eks masse w211 mb++

                    du må huske at ikke alle vil ende opp som et taperbarn i en råtten astra, da har man nådd bunn liksom, men det er vel der du hører hjemme når du er skien-råner, i en knøttliten fæl forhjulstrekker.

                    Vi har stil vi vettu, kjører ordentlig gamal stålstut som gjelder, harry skal det være. riktig biltype: volvo 240/245, laurel, 524td e28, Mercedes s123,s124,210,211. Selv om lommeboka er feit, så skal det være gammelt og med riktig stuk..
                    Volvo 240 har aldri, under noen omstendigheter vært kult å kjøre! Den kjærra er forbeholdt sære bondeknøl og menn i alderen 60+ som har hatt den siden ny Jeg ville aldri blitt sett dau i 240 engang, er flaut nok å se på alle tullingene som kjører 240 i Skien med påmalt(malt ja) farstriper over hele bilen! Skien har sin del av stusselige rånere som henger uttafor wattenberg og felleskjøpet! Blaster på med sine dynabel, arizona eagle og xelent subber mata med ekte torshov watt

                    Astra er en flotters pensjonistbil, var trossalt en farfar jeg kjøpte den av 0 mangler på EU-godkjenning, 0 rust, lav KM også kosta den meg 20k, derfor kjører jeg astra! Så kan jeg ha den i noen år til jeg har råd til en ordentlig feit bil som jeg har lyst på! Og i mellomtiden kan jeg skryte på meg at jeg kjører den mest strøkne astra'n i Skien og omegn, fremfor å kjører den mest rævkjørte 240'en med stripsa på hvit frontfanger(også kalt "bodykit" blant knøla) som de(re) ikke har råd til å lakkere

                    La tullingene som skal stå parkert overalt og vise frem "anlegget" sitt få bøter, også kan vi som har anlegg i bilen fordi vi er glad i musikk, og ikke fordi det er "tøft å spille høyt", cruise videre!
                    Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by thomzi View Post
                      La tullingene som skal stå parkert overalt og vise frem "anlegget" sitt få bøter, også kan vi som har anlegg i bilen fordi vi er glad i musikk, og ikke fordi det er "tøft å spille høyt", cruise videre!
                      Amen!!!

                      Men må inrømme at det er litt digg å spille fletta av enkelte "tullinger" på ESPL, spessielt med et anlegg som er bygd for å spille pent/rent.

                      Kunne tatt han enda mere, men det røyk ei 60A sikring etter ca 5 sek.

                      la de spille høyt i sentrum å få bøter, så kan vi med bra anlegg nyte "stillheten" og musikken
                      Mvh Morten
                      - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                      Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                      Bad Sound Kills Good Music!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by thomzi View Post
                        Volvo 240 har aldri, under noen omstendigheter vært kult å kjøre! Den kjærra er forbeholdt sære bondeknøl og menn i alderen 60+ som har hatt den siden ny Jeg ville aldri blitt sett dau i 240 engang, er flaut nok å se på alle tullingene som kjører 240 i Skien med påmalt(malt ja) farstriper over hele bilen! Skien har sin del av stusselige rånere som henger uttafor wattenberg og felleskjøpet! Blaster på med sine dynabel, arizona eagle og xelent subber mata med ekte torshov watt

                        Astra er en flotters pensjonistbil, var trossalt en farfar jeg kjøpte den av 0 mangler på EU-godkjenning, 0 rust, lav KM også kosta den meg 20k, derfor kjører jeg astra! Så kan jeg ha den i noen år til jeg har råd til en ordentlig feit bil som jeg har lyst på! Og i mellomtiden kan jeg skryte på meg at jeg kjører den mest strøkne astra'n i Skien og omegn, fremfor å kjører den mest rævkjørte 240'en med stripsa på hvit frontfanger(også kalt "bodykit" blant knøla) som de(re) ikke har råd til å lakkere

                        La tullingene som skal stå parkert overalt og vise frem "anlegget" sitt få bøter, også kan vi som har anlegg i bilen fordi vi er glad i musikk, og ikke fordi det er "tøft å spille høyt", cruise videre!
                        For det første:
                        Ingen viser seg i en astra, da er man i såfall: dame, soss eller skinkerytter.

                        For det andre:
                        Det skal ikke være styling på 240, utenom komplett bross i såfall.. det skal være passe senk og gromme felger. Det er omtrent ingen biler som er billigere enn 20 000 på todden.. du veit ikke hva du prater om.

                        Jeg syns 240 er kremen, en av favorittbilene mine. Den rosa på Notodden f.eks, det er faktisk drømmebilen min..

                        kan nevne at jeg er merce-mann, men enda så må jeg innrømme at 240 er noe av det aller råeste jeg veit om.

                        Spørs hvor mye man vil bruke på en bil, men 240 er fin som fyllevogn/rånebil, utstillingsbil eller performance:
                        http://www.youtube.com/watch?v=Z1K2yaS6KJE

                        Basert på dine uttalelser, som overhode ikke har noe fotfeste.. så gidder jeg ikke å videreføre en diskusjon med en som mener astra er grommere enn 240.... jeg vil faktisk ikke miste såpa i nærheten av deg, det kan bli skummelt.

                        Takk
                        *dieselboost* - mynä power

                        *mtx*

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by thomzi View Post
                          Volvo 240 har aldri, under noen omstendigheter vært kult å kjøre!
                          WORD!

                          Mvh
                          Dag Johansen
                          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                          Comment


                          • #43
                            da har dere ikke kjørt bil da veitu, hvis dere mener det.. slik er det bare Utvilsom råeste bilen å kjøre.. men dere er av de som skryter av noe motorsvake fwd eller noe sånt.. så da kan jeg ikke annet enn å le. Se gjerne filmen jeg linket til, så skjønner dere fort at dere driter dere fullstendig ut.

                            nok en gang takk.
                            *dieselboost* - mynä power

                            *mtx*

                            Comment


                            • #44
                              Å, jeg har da hatt to-førr selv jeg da, men det ble et kort bekjentskap, makan til uregjerlig kjøretøy har jeg aldri kjørt.
                              Men greit nok, man har forskjellig smak.
                              MEN, skjerp tonen din eller så sørger jeg for å sperre deg fra dette forumet.
                              Kallenavn og skjelsord med homofile hentydninger hører ikke hjemme her!

                              Mvh
                              Dag Johansen
                              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                              Comment


                              • #45
                                hm, volvo folk er veldig hårsåre, folk som er det er gjerne folk som vet at bilen er dårlig og beskytter den derfor med nebb og klør
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                                Comment

                                Working...
                                X