Announcement

Collapse
No announcement yet.

Politi mot bass

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Go-40 er jo en av de beste bilene som er laget

    Syntes det er stil jeg

    Comment


    • #47
      ja men så er det forskjell på god og dårlig stil også
      Mvh Thor Helge N. Rønning
      Alfa Romeo 156 1.8 TS
      Citroen Xantia Racerbil
      Alpine Ground Zero Focal

      Comment


      • #48
        For min del er ikke 240 noe jeg ligger og har våte drømmer om, men jeg må innrømme jeg har sett noen rå bygg de senere årene. Er kanskje litt inhabil, da jeg har en 740 turbo stående og liker bilene veldig godt både kvalitetsmessig, komfortmessig og motorene (da fortrinnsvis b23 og b230 turbo-utgavene). Jeg har forsåvidt begynt å bli glad i utseendet også. De gir utrolig mye kjøreglede, selv om de skal ha litt bensin.

        Selv er jeg ganske alt-etende hva gjelder bil, men er det noe som byr meg imot så er det folk som prøver å heve seg over andre. Blir kvalm rett og slett.

        Denne tråden har jo blitt et godt eksempel.


        Meeen, jeg har jo mine preferanser også. Framhjulstrekk er ikke en av dem. Firehjulstrekk eller bakhjulstrekk er det jeg føler jeg må ha om jeg skal eie en bil. Opel har jo lagd mye morsomt, men klarer ikke se på for eks. en Astra som en bil jeg selv kunne funnet på å kjøpe, men jeg rakker ikke ned på de som har det.

        Hva er egentlig negativt med rånere? Og da snakker jeg ikke om disse som BARE driver med bøll, i form av fyll og bråk, men derimot de som er glade i bil, liker å kjøre og gjerne har dette som en delt interesse blant sine venner.

        Føler det er mye mer ukomfortabelt med sånne som deg, som er klinke nødt til å angripe grupper i samfunnet, bare fordi du for eks. ikke liker bilene de kjører rundt i. Er du like ekkel mot tykke folk? Er du sånn mot de som bruker "feil" klær?

        Jeg bare spør..

        PS: Beklager om jeg bare kommer med svada, men selv om jeg ikke er en råner selv, så føler jeg meg på en måte litt truffet.
        Alpine 137BTi
        B² Audio = Lyd


        '97 E39 528

        Comment


        • #49
          Spør du meg så handler råning om sosialt samvær, og så klart bilkjøring

          Er da ingen ting som er galt med det da

          Comment


          • #50
            var slik en før jeg også, stigmatiserte sosser og emoer blant annet.. men det handler om at man er for dum til å forstå at ikke alle er helt like innenfor ei gruppe. Når jeg blei kjent med noen innenfor gruppene, ble jeg god venn med dem(ikke alle selvsagt)
            ... så om jeg er harryjævel-bonde-råner-tosk.. så trives jeg uuuuuutrolig godt med det.. for heller bare syns synd at ikke alle kan ha det like morro

            Fyll og galskap hører til råninga.. er jo ikke noe vits i å bry seg hva andre mener, man skal ha det morro i livet, det er hele vitsen fy fader jeg har mange gode minner og har hatt MYE morro de siste åra.. hutte tu. skjærtorsdager blant annet...
            Last edited by snurrebassen; 05-07-2009, 01:10.
            *dieselboost* - mynä power

            *mtx*

            Comment


            • #51
              Originally posted by snurrebassen View Post
              da har dere ikke kjørt bil da veitu, hvis dere mener det.. slik er det bare Utvilsom råeste bilen å kjøre.. men dere er av de som skryter av noe motorsvake fwd eller noe sånt.. så da kan jeg ikke annet enn å le. Se gjerne filmen jeg linket til, så skjønner dere fort at dere driter dere fullstendig ut.

              nok en gang takk.
              Hva er så kult med den filmen da?

              Er alle som ikke kjører 240 eiere av fwd med lite hk? Det du prøver å si?

              Tror du må få prøvd en skikkelig japse eller amerikaner før du uttaler deg om at 240 er rått bare fordi det finnes en kul video på youtube. No offense

              Jeg har eid blandt annet:

              1979 Chevrolet Malibu Classic med customlakkerte felger og karosseri. Sort med blå perler, som skiftet farge med solen. Den var det splitter ny 5.7 liter v8 i med rundt 300 gamp. Og det er hk med moment som moser 240-er og japser kan jeg love deg. Monterte også en ny LSD bakaksel med 60% sperre, til 10 lapper. Skal love deg den bilen kunne drifte, og veide ikke mer enn 1575kg

              1992 Nissan 180SX Sil80, med 350hk++, vekt på 1100kg, og fullt drifteunderstell. Motor og drivverk var modifisert for mangfoldig titusener.

              Og jeg har kjørt 240/740 med 300 gamp. Jobbet på Volvo Motorteknikk før, og har trimmet en del B230 motorer opp i mot 300 gamp, og kan de motorene inn og ut.

              Men jeg kan også si, at 240 har aldri vært i nærheten av kjøregleden jeg fikk med 180SX-en eller Chevyen. Men du må nok prøve selv for å forstå.

              Det blir uansett helt på jordet å kalle andre for homser etc. og slenge ut med at dem som ikke liker 240 kjører daue fwd osv.

              Det er noe som ikke blir satt pris på her på forumet!



              Originally posted by Dag Johansen View Post
              Å, jeg har da hatt to-førr selv jeg da, men det ble et kort bekjentskap, makan til uregjerlig kjøretøy har jeg aldri kjørt.
              Men greit nok, man har forskjellig smak.
              MEN, skjerp tonen din eller så sørger jeg for å sperre deg fra dette forumet.
              Kallenavn og skjelsord med homofile hentydninger hører ikke hjemme her!

              Mvh
              Dag Johansen
              WORD! ( )

              Mvh
              Henrik Thuesen
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #52
                Skulle ha forandret denne tråden til: Hvilken bil kjører Råner´n rundt i der du bor.....

                Men for å si det slik som bjaa: Bare dempe bilen med Vibroplast..... MASSE vibroplast...

                Om en kjører Volvo,Ford,Opel eller Bmw så er vel Råning noe som i det dype ikke angår ÅSSEN merke du har men at en spiller litt musikk,kjikker på Tuppsa,og har det sosialt på den lokale samlings-plassen/stripa. Selfølgelig er det jo bilmerker som er "over-representert" og mere populære enn andre.... Tror ikke ALLE hadde "drømmebilen" klar i garasjen den dagen en fikk lappen,og nøyde seg med en gammel Mazta 323 eller en Toyota Corolla til å begynne med......

                Så Keep it Cool......

                Bol
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #53
                  Eller i mitt tilfellle, en mitsubitshi spacewagon...
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                    Hva er så kult med den filmen da?

                    Er alle som ikke kjører 240 eiere av fwd med lite hk? Det du prøver å si?

                    Tror du må få prøvd en skikkelig japse eller amerikaner før du uttaler deg om at 240 er rått bare fordi det finnes en kul video på youtube. No offense

                    Jeg har eid blandt annet:

                    1979 Chevrolet Malibu Classic med customlakkerte felger og karosseri. Sort med blå perler, som skiftet farge med solen. Den var det splitter ny 5.7 liter v8 i med rundt 300 gamp. Og det er hk med moment som moser 240-er og japser kan jeg love deg. Monterte også en ny LSD bakaksel med 60% sperre, til 10 lapper. Skal love deg den bilen kunne drifte, og veide ikke mer enn 1575kg

                    1992 Nissan 180SX Sil80, med 350hk++, vekt på 1100kg, og fullt drifteunderstell. Motor og drivverk var modifisert for mangfoldig titusener.

                    Og jeg har kjørt 240/740 med 300 gamp. Jobbet på Volvo Motorteknikk før, og har trimmet en del B230 motorer opp i mot 300 gamp, og kan de motorene inn og ut.

                    Men jeg kan også si, at 240 har aldri vært i nærheten av kjøregleden jeg fikk med 180SX-en eller Chevyen. Men du må nok prøve selv for å forstå.

                    Det blir uansett helt på jordet å kalle andre for homser etc. og slenge ut med at dem som ikke liker 240 kjører daue fwd osv.

                    Det er noe som ikke blir satt pris på her på forumet!





                    WORD! ( )

                    Mvh
                    Henrik Thuesen
                    du fjerner jo all tvil om at DU ikke veit hva du prater om.. du kan ikke drifte ordentlig med en amerikaner, men du kan slenge og sladde! Amerikanere er for myke i karosseriet.. samme problemet har faktisk volvo til en viss grad også.. Jeg har MYE biler med effekt mellom 200 og 400hk.. min konklusjon er at volvo er det tøffeste, kanskje ekstra mye fordi jeg elsker dem utseendemessig.. men utvilsomt morro å kjøre også! Momentsterke og lettskrudde og lett å få ut mye hk av... i tillegg til bra deletilgang både i Norge og Sverige..

                    men vi blir aldri enig, jeg endrer selvsagt ikke mening, det tviler jeg på at dere gjør også.. så da lar vi diskusjonen dø ut?!

                    Vi er enige om at det er hjernedødt og typisk norsk at man bruker 150 000kr for å ta et par biler for høg musikk som tråden handler om.
                    *dieselboost* - mynä power

                    *mtx*

                    Comment


                    • #55
                      SLUTT!!!

                      Nå er vi ferdige! Stenger tråden til alles beste. Makan til gjeng...
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment

                      Working...
                      X