Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focal 165KRX2 VS Hertz K6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bump

    Svar gjerne på spørsmålet over også

    Noen som vet hvor jeg kan få tak i Rattfjernkontroll adapter til alpine IVA-W502R som passer til Audi A6 2000 modell.

    Comment


    • #17
      Det er vel snakk om å begynne fremst og arbeide seg bakover, vil jeg tro.

      Selv om det ofte er snakk om det motsatte? :P

      Spiller > frontsett og evt forsterker til dette > demping(?) > sub og forsterker. Demping bør vel kanskje implementeres sammen med evt frontsett for å få en mer fullverdig og fullstendig installasjon.


      Litt synsing må til føler jeg.. ^^
      Alpine 137BTi
      B² Audio = Lyd


      '97 E39 528

      Comment


      • #18
        Originally posted by Keltern View Post
        Det er vel snakk om å begynne fremst og arbeide seg bakover, vil jeg tro.

        Selv om det ofte er snakk om det motsatte? :P

        Spiller > frontsett og evt forsterker til dette > demping(?) > sub og forsterker. Demping bør vel kanskje implementeres sammen med evt frontsett for å få en mer fullverdig og fullstendig installasjon.


        Litt synsing må til føler jeg.. ^^
        Takk for svar.

        Hvordan burde jeg gjøre det med trekking av kabler?

        Comment


        • #19
          Dessuten er det bedre å dempe dørene når du setter inn høytalere der, så slipper du å måtte åpne å lukke på dørdekselet mange ganger.

          Jeg ville kjøpt spiller, nye høytalere fremme og demping i dørene, demping av bilen generelt, men om ulydene ikke plager deg kan du gjøre dette senere få lagt en tykk strømkabel bakover, og alt av RCA kabler du tror du får bruk for, så forsterker til høytalerene fremme, og så begynne å tenke på bassdelen av anlegget.
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment

          Working...
          X