hvorfor prøver du ikke 2 12" pioneer 1200w ? disse er lettdrevne og er ganske bra subber.. trenger ikke all verden med volum heller..kan også anbefale fence audio 1000w..dette er den største av fence..og du kommer til å bli MEGET overrasket jeg ble iallefall d
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2x12" basser. Liten pris og lettdrevne
Collapse
X
-
Originally posted by Keltern View PostTror ikke Hertz er et dårlig valg sånn sett!
Har ikke erfaring med Dieci-serien, men Hi-Energy serien med mine HX250D og 300 er så langt fullt ut godkjent for min del..Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
Hifonics XX-Colossus II
Kinetik HC2400
Club 140dB +
Comment
-
Originally posted by CV-Gunnar View PostHadde veldig lyst på 2x HX300 men blir litt i dyreste laget samt da hadde nok forsterkeren begynt å slite litt
Men 500 (skulle til å si gamp) watt burde fungere fint det på både en og to 12", selv om det vel vil begrense seg hvor høyt det blir.
Jeg har ingen erfaring med Macrom, men føler jeg har hørt både og.Alpine 137BTi
B² Audio = Lyd
'97 E39 528
Comment
-
Jeg har jo en nesten ny cadence kasse som er veldig lett å drive! Hadde en USblaster 5-kanaler som sendte 100Wrms til subben i 4Ohm, og det spilte overraskende høyt! og det ble enda bedre med en dynabel 4501! Kassen skal jeg selge for bud over 1500
Comment
-
Takker for tilbud jeckyll Men har en fin kasse allerede som skal brukes.
Har sett litt på brukt også men finner ikke så veldig mye av interesse foreløpig.
Har brukt den Macrom ampen tidligere med 2x12" MTX 5500 basser og det spilte greit det, men merket godt at de kunne fått litt mere pulver.
Lyst til å kjøpe noen subber som forsterkeren klarer å få det meste ut av, da oppgradering av dette blir uaktuelt
Men jeg tar fortsatt imot andre forslagCerwin-Vega! Stroker PRO 15
Hifonics XX-Colossus II
Kinetik HC2400
Club 140dB +
Comment
Comment