Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal til Gatebil Våler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sparka faen meg godt når man satte seg inni den
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

    Comment


    • #17
      Fikk ikke satt meg inn i bilen jeg da, men jeg nøt synet fra bak bilen da jeg hadde oversikt over bass-elementene!
      Alpine 137BTi
      B² Audio = Lyd


      '97 E39 528

      Comment


      • #18
        Originally posted by jorji View Post
        mye pent der men dere folka er jo skumle

        uff ja, vi er så skumle atte.. måkke finne på å si hei lissom!
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #19
          kanskje fordi vi er så pene.. :P hihi
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #20
            tror nok ikke det er grunnen da er skumle mer passende..
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • #21
              du var jo ikke der, så det kan ikke være grunnen...
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #22
                sant.. da hadde alle kommet bort fordi jeg ser så snill ut
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • #23
                  Hmm, sto alle som hadde bilstereo"stand" samlet på samme plass? Fant noen fåtall av biler da jeg var der på lørdag, deriblant merce stasjonsvogna som har blitt bygget opp av noen her på forumet (Installbay?).
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by J.T. View Post
                    Hmm, sto alle som hadde bilstereo"stand" samlet på samme plass? Fant noen fåtall av biler da jeg var der på lørdag, deriblant merce stasjonsvogna som har blitt bygget opp av noen her på forumet (Installbay?).
                    Da var du nok på "feil" (hehe?) plass.
                    Vi sto lenger inn.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by J.T. View Post
                      Hmm, sto alle som hadde bilstereo"stand" samlet på samme plass? Fant noen fåtall av biler da jeg var der på lørdag, deriblant merce stasjonsvogna som har blitt bygget opp av noen her på forumet (Installbay?).
                      Om du tenker på den MB'en med masse MTX utstyr så var det en bil som en kunde bygget i samarbeid med oss.
                      Hvor kunden gjorde mesteparten av jobben selv, bygget og montert på 15 timer, dvs ca samme tid som focus stasjonsvogna som stod ved siden av, som også hadde MTX.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Erik André View Post
                        uff ja, vi er så skumle atte.. måkke finne på å si hei lissom!
                        nei fya, det blir for risikabelt holdt seg til å høre på men også ta endel bilder

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
                          Da var du nok på "feil" (hehe?) plass.
                          Vi sto lenger inn.
                          Hmm, pokkern å :P men, hjort er hjort, og elg er elg. Sees vel på senere treff


                          Originally posted by dBcompaniet View Post
                          Om du tenker på den MB'en med masse MTX utstyr så var det en bil som en kunde bygget i samarbeid med oss.
                          Hvor kunden gjorde mesteparten av jobben selv, bygget og montert på 15 timer, dvs ca samme tid som focus stasjonsvogna som stod ved siden av, som også hadde MTX.
                          Just precis den jeg tenkte på ja Rusla et par runder fra det teltet og innover mot burneringen for å se på det som sto der
                          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by jorji View Post
                            nei fya, det blir for risikabelt holdt seg til å høre på men også ta endel bilder
                            Helt klart farlig.. hold kjeft når du prater til meg.. :P

                            Du får legge ut litt bilder da vettu
                            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                            Comment

                            Working...
                            X