Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til SUB + forsterker?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Selvsagt. Er ikke et dumt kjøp uansett til den prisen

Anbefalte han å faktisk ikke kjøpe forsterker fra oss om budsjettet er litt stramt. Var kun meningen å kommentere det at han TRENGER den

Råere forsterker til den prisen tror jeg ikke finnes i dette landet nytt. Om man ikke kjøper en kinaforsterker på 10 000 watt med 30 amp sikring hehe
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Heisann...

Bare et lite tips om dette som går på effekt/effekthandling....(og det er ikke sikkert dette faller i god jord hos noen...). Det er bedre(og tøffere) å ha en forsterker som leverer mere enn element(ene) tåler... Mine ører hører når elementene får nok power,så da vet jeg at jeg ikke bør skru opp noe mere hvis jeg fortsatt vil ha sub(ene) ei stund til...
      Det finnes mange gode forsterkere på markede idag....så du skal vel ikke ha noen problemer med å finne den DU synes spiller greit.
      Sub? Har egentlig ikke veeeldig god peiling,men det gjenspeiler seg i det som jeg sa innledningsvis at med myye power,kan du omså få Biltema-sub å spille tøft....(du skjønner hva jeg mener....).

Lykke til...

PS: Ser du har Morel-sett... Med noe sånn i bilen ville jeg kansje ha snust litt på Focal eller Hertz mille eller noe i den duren. Kansje Seas....
      No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Working...
      X