Announcement

Collapse
No announcement yet.

nytt annlegg ibmw 320ci e46

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nytt annlegg ibmw 320ci e46

Hei kjøpt meg en bmw 320ci 99 midel som jeg skal sette inn et greit annlegg i.

det som skal brukes er en hetz ep 4 og en earthquakes powehsouse 1000 og et sws 12 elemet

og kansje et earthquakes sws 12 element til.

men spørsmålet er hvilke høytalere jeg skal gå får. skal se orginalt ut og så mye pugg and play så mulig så har sette på dette

http://www.bavariansoundwerks.com/pr...-Series-Coupe/

men det er ikke akuratt billig da..

må jo nesten ha 1 2 din spiller også men dette har en alpine 9882 ri som får holde vis jeg ikke får solgt den..

orker ikke kappe til får å bytte høytalere..

noen annet jeg kan gå får som er minst oike bar får prisen eller billigere.?

må ha brakketer for å få inn 6,5 eller 2525 høytaler i hattehylla det er det neste jeg vet..

vet ikke hvor mye jeg vill bruke på høytalere da jeg må bruke noen kr på å få bilen eu god kjent. men høytalere for 3 lapper holder vel? skal ha noe som spiller pent men som greier litt voluem.. ikke snakk om noe dd drag eller ema eller noe.. bare noe som får et greit lyd bilde men samtidlig kan spille høyt. men skal jo sitte i bilen så trenger ikke få vondt i øra..

mvh Eirik
    Last edited by eirik845; 09-07-2009, 23:17.

snakk med dBcompaniet.. de har liggende orginale høytalerene til e46 m3..
    www.eirikaspaas.com

Comment

Ja stemmer det, Eirik845, vi har ett komplett 3-veis frontsett fra E46 M3 som sikkert kan brukes må skaffe delefilter da, men det er jo relativt enkelt.

Så hvis du er intr. så kan du sikkert få en pris på det

Comment

Er de så veldig bra da? Trudde det var like høytalere i en vanlig e46. Bare at harman kardon er standar på m3 og ikke på vanlig e46.
        Er jo bedre enn det som sitter i min da. Og mitt er sprengt trur jeg.. Hvertfall ikke i bra stand..
        Har hørt harmann kardon spiller ikke sykt bra men er vel fordi spiller'n er dårlig. Vet ikke om det er noe forsterker orginalt. Bsw høytalere er jo en oppgradering til m3 også. Men har ikke hørt bsw høytalere ennå.

Comment

Working...
        X