Uten tvil!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Verdens flotteste sub ligger på Finn.no
Collapse
X
-
Subben kunne ligne på Fusion, men det er jo ikke den som er stygg, det er jo coveret
-
det var jo det ja. Så faktisk sånne her om dagen. Vet ikke helt hva jeg skulle si annet enn at de satt i veldig små kasser.
Comment
-
XO faktisk. Tenkte på Fence audio eller hva det søppelet nå heter.
Men fantastisk design på den grillen. Jeg bestilte 10 på rappen. De hadde ikke større enn 10", men jeg får lime dem sammen for å dekke et par 18" jeg har liggende.
Det blir awesome.
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostXO faktisk. Tenkte på Fence audio eller hva det søppelet nå heter.
Men fantastisk design på den grillen. Jeg bestilte 10 på rappen. De hadde ikke større enn 10", men jeg får lime dem sammen for å dekke et par 18" jeg har liggende.
Det blir awesome.
det der er ikke fence audio men spl.. som selges paa jacob audio supply eller hva det heter igjen..
Comment
-
"Same shit, different day". Nei, vent. Her er det kanskje "same day, different shit". Hehe.
Ville uansett ikke tatt i noen av de ovennevnte med tang... At designavdelingen tydeligvis har sett Pirates of the Caribbean i tung opiumrus, gjør ikke lysten større.
Det eneste som mangler, er egentlig at øynene på hodeskallen blinker i takt med bassen. Gjør de?
Comment
-
-
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Postnydelig håndarbejde og design ikke minst... fy flate i hell...... hadde ikke henta det hvis jeg hadde fått det tilsendt en gang.. elr jo,, hadde nok lekt med lukta av brente spoler:P
Eller kanskje ramponert den med lommekniv og reconet den? ;P
Comment
Comment