Har planer om å importere en 12" fi btl subwoofer om noen uker, men usikker på hvilken forsterker jeg bør ta for å utnytte suben best og om jeg bør kjøpe forsterker i norge eller utlandet...
forslag anyone?
Det kan lønne seg å kjøpe i utlandet, men det varierer enormt alt etter hvilket merke det er. noen forsterkere er billigere i utlandet mens andre er billigere her.
Du kunne jo tatt en kikk på Digital Designs sine forsterkere da. DDM M1a ville nok passet ganske bra til BTL`en.
Eller Dynabel BF 7501. Spørs jo hvilken prisklasse du har tenkt deg da.
Alle har sine favorittmerker, så det kommer nok en god del forskjellige forslag. Så da er det bare å prøve å ta ett fornuftig valg med en god balanse mellom ytelse og pris.
Lykke til med kjøpet!
EDIT: For å utnytte subben best må du ha ei skikkelig kasse også!
takker for svar
ja skal sjekke litt på nettet i innland og utland... dynabelen ser bra ut da
dBcompaniet: kan gi beskjed ang. den Focus Acoustics etter jeg har sett litt på nettet
Hvis du er interessert i å prøve noe annerledes i og med at du alt har valgt å satse på en unik sub, da kanskje du kunne vurdere vår Mono. En svært vellikt monoforsterker som brukes i både penlyds sammenheng og dB.
50 mm2 strømterminaler, mulighet for linke med enda en forsterker og klarer spenninger opptil 16V.
Hvis du er interessert i å prøve noe annerledes i og med at du alt har valgt å satse på en unik sub, da kanskje du kunne vurdere vår Mono. En svært vellikt monoforsterker som brukes i både penlyds sammenheng og dB.
50 mm2 strømterminaler, mulighet for linke med enda en forsterker og klarer spenninger opptil 16V.
Comment