Biltrefff den 9 augsut i holmestrand
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Collapse
X
-
Team Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, AudiopulseTags: None
-
polakken daniel burde spise mer bokstavkjeks!sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostHaha, nice, det må være den mest useriøse grammatikkfadesen jeg har sett på en reklameposter. :P
Personlig ville jeg ikke vist frem det der til offentligheten! :PAlpine 137BTi
B² Audio = Lyd
'97 E39 528
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostHehe, eller drite i å spise dem, og øve på å stave ord med dem isteden, kanskje? :P
Men, back to topic!
Ser det skal være EMMA-konk og? Logoen er hvertfall med der.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostSer det skal være EMMA-konk og? Logoen er hvertfall med der.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
-
dårlig norsk? dette kaller jeg "dialekt" folkens....
men hva med å komentere noe positiv og komme med bidrag da noen faktisk vil dra i gang noe som kan bli bedre etterhvert, egentlig så trodde jeg at de som var holmestrands patrioter skulle bidra og prøve å få dette i gang... husk at sånne biltreff og konkurranser er blitt mindre av, pga store og solide firmar ikke har midler/"mannskap" til dette -eller vilje til å bruke penger på noe som ikke bringer fortjeneste, mens andre prøver å få noe i gang -selv uten fortjeneste og med dialekt ulemper -stilt heller opp og bidra med noe positiv folkens...--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by matador View Postdårlig norsk? dette kaller jeg "dialekt" folkens....
men hva med å komentere noe positiv og komme med bidrag da noen faktisk vil dra i gang noe som kan bli bedre etterhvert, egentlig så trodde jeg at de som var holmestrands patrioter skulle bidra og prøve å få dette i gang... husk at sånne biltreff og konkurranser er blitt mindre av, pga store og solide firmar ikke har midler/"mannskap" til dette -eller vilje til å bruke penger på noe som ikke bringer fortjeneste, mens andre prøver å få noe i gang -selv uten fortjeneste og med dialekt ulemper -stilt heller opp og bidra med noe positiv folkens...
Godt sagt, faktisk.
Men Holmestrands-patrioter, sier du? Finnes det?
Comment
Comment