Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltrefff den 9 augsut i holmestrand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biltrefff den 9 augsut i holmestrand

Biltrefff den 9 augsut i holmestrand
    Attached Files
    Team Din Bilstereo
    Steffen Bråten
    www.din-bilstereo.no
    Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

Haha, nice, det må være den mest useriøse grammatikkfadesen jeg har sett på en reklameposter. :P

Comment

polakken daniel burde spise mer bokstavkjeks!
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
        Haha, nice, det må være den mest useriøse grammatikkfadesen jeg har sett på en reklameposter. :P
        Det samme tenkte jeg også da jeg så på plakaten..

Personlig ville jeg ikke vist frem det der til offentligheten! :P
        Alpine 137BTi
        B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Originally posted by Erik André View Post
          polakken daniel burde spise mer bokstavkjeks!
          Hehe, eller drite i å spise dem, og øve på å stave ord med dem isteden, kanskje? :P

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
            Hehe, eller drite i å spise dem, og øve på å stave ord med dem isteden, kanskje? :P

Det beste av alt er at hver eneste en av slike postere jeg ser med lokale rånere som skal dra i gang noe, så er det helt ræva norsk ALLTID! Tragisk!

Men, back to topic!

Ser det skal være EMMA-konk og? Logoen er hvertfall med der.
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

Ble var over enda fler feil nå enn sist jeg så på bildet.. :P
              Alpine 137BTi
              B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                Ser det skal være EMMA-konk og? Logoen er hvertfall med der.
                blir ESPL.
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Fett da, prøve å få 125dB klemt ut at Elatene nå da. :P

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                    Det beste av alt er at hver eneste en av slike postere jeg ser med lokale rånere som skal dra i gang noe, så er det helt ræva norsk ALLTID! Tragisk!
                    Rent bortsett fra norskkunnskapene, er det sikkert noe de er flinkere enn oss til. :P

Comment

dårlig norsk? dette kaller jeg "dialekt" folkens....

men hva med å komentere noe positiv og komme med bidrag da noen faktisk vil dra i gang noe som kan bli bedre etterhvert, egentlig så trodde jeg at de som var holmestrands patrioter skulle bidra og prøve å få dette i gang... husk at sånne biltreff og konkurranser er blitt mindre av, pga store og solide firmar ikke har midler/"mannskap" til dette -eller vilje til å bruke penger på noe som ikke bringer fortjeneste, mens andre prøver å få noe i gang -selv uten fortjeneste og med dialekt ulemper -stilt heller opp og bidra med noe positiv folkens...
                      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Originally posted by matador View Post
                        dårlig norsk? dette kaller jeg "dialekt" folkens....

men hva med å komentere noe positiv og komme med bidrag da noen faktisk vil dra i gang noe som kan bli bedre etterhvert, egentlig så trodde jeg at de som var holmestrands patrioter skulle bidra og prøve å få dette i gang... husk at sånne biltreff og konkurranser er blitt mindre av, pga store og solide firmar ikke har midler/"mannskap" til dette -eller vilje til å bruke penger på noe som ikke bringer fortjeneste, mens andre prøver å få noe i gang -selv uten fortjeneste og med dialekt ulemper -stilt heller opp og bidra med noe positiv folkens...

Godt sagt, faktisk.

Men Holmestrands-patrioter, sier du? Finnes det?

Comment

Working...
                        X