Announcement

Collapse
No announcement yet.

kass Visonik modell er denne 12" subben?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kass Visonik modell er denne 12" subben?

Hei!

noen som har noe peiling på hva for en modell betegnelse det er på visonik subben jeg har laggt ved bilde av? jeg har tenkt å bygge en kasse til den, men med null info om den så er det vanskelig å få spurt om kasse størelse noen steder.. står ikke en bokstav på magneten..12"..beklager dårlige bilder..
    Attached Files

Det er CR4P
    Mvh
    Rolf Try Nygård

Comment

hahahhaaha

Comment

CR4P, ja... Med 5H17-oppheng.

Comment

Jeg synes det er så kjekt når andre kommer med slengbemerkninger, for da fremstår jeg som mye mer seriøs og hjelpsom

Ville forsøkt med ~50 liter lukket kasse, sannsynligvis blir det helt ok. Om du vil kan du forsøke å endre kassevolumet ved å legge inn 2x4, murstein, colaflasker fylt med sand eller liknende. Det viktigste er at det du legger inn ikke komprimeres av basstrykket.

Comment

takk for mange seriøse svar........................steng tråden..

Comment

Ønsker dere ikke at flere skal delta på dette forumet eller?!
              At du, Neptyr, er så forbanna useriøs som admin og kun forteller volvogeek at den subben han ønsker å bruke er "CR4P", tilsier vel ikke at han kommer til å fortsette å bruke bilstereoforumet som hjelp for hobbyen sin! Bare fordi han ikke har en sub til mangfoldige tusen kroner betyr det vel ikke at han ikke kan få litt seriøse svar når han skal sette i gang å bygge!
              Har du ikke noe fornuftig svar å komme med er det vel like greit å la vær å svare, er det ikke, Neptyr?!
              Om den negative holdningen som er på forumet her fortsetter om at alt som ikke heter Hertz, Focal, osvosv. fortsetter, kan dere vel snart fjerne "Norges beste bilstereoforum" fra headlineren!-for da kommer folk til å finne seg et annet forum hvor det kanskje faktisk er folk som verdsetter at folk prøver seg på nye ting og kanskje ikke er proffe på alt de gjør!Bare fordi en brøkdel av dere her har holdt på med bilstereo i mange år, kan dere ikke forvente at alle her inne skal være like flinke like kjapt! Det kreves faktisk øvelse!
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio
              B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

vanskelig å si,, ser ut som den er litt gammel og ikke er i salg lengre...

http://www.onlinecarstereo.com/CarAu...facturerID=667

finner den ikke noen andre steder heller

Btw, Bra svart Neptyr,,, virkelig voksent.
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

den ligner jo litt på min RF s1-124/128 og Pyle PLW12RD

http://www.audio-warehouse.com/web/m...2RD/detail.asp

utseende messig (magneten og kurven)

og jeg brukte en 90L kasse med port tunet til 31-32 hz til min RF..

så VOlvogeek , du må nok bare prøve deg ut med forskjellige str på kassn.
                  // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                  //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                  Mvh
                  Rune Kvaal

Comment

Greit, jeg kunne spart meg for den.

Jeg hadde null nyttig å komme med, men jeg kjeda meg på jobb og sku prøve å dra en morsom slenbemerkning.. som tydligvis feila stort. Kommentaren kom nok fordi elementet ser cheapo 2k ut og jeg har det for meg at Visonik er sånn evig billig kinagreie i samme stil som XO, Fence og diverse andre.. Noe jeg mener at INGEN burde utsettes for.

Ting kan gjerne være billig, men at det er ett minimum av kvalitet over det syns jeg er ett must.

Og om du mener at jeg er Focal / Hertz fanboy Dag, så blir jeg skuffa :/
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

Comment

Hadde du bare sagt det sånn med en gang så hadde sikkert volvogeek tatt det med et smil!
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio
                      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Originally posted by Dibbern View Post
                        Hadde du bare sagt det sånn med en gang så hadde sikkert volvogeek tatt det med et smil!
                        Det som er problemet med tekst, du får ikke med tonefall eller ansiktsutrykk osv :/
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

Comment

derfor så har vi Smilier
                          // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                          //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                          Mvh
                          Rune Kvaal

Comment

Fra nå av beordres Neptyr til å knipse et lite foto av seg selv og legge ved innleggene sine, så slike leie episoder unngåes for fremtiden.

Comment

Skjønner ikke at folk gidder å sutre så utrolig om usaklige svar eller off topic. Fy fløyta. "Åneeei, buhuuu, enda et innlegg som vitser med trådstarters ting og tang, eller er off topic".

Hallo.

Dere både leser og poster innlegg på et internettforum. Sakligheten i en diskusjon på nettet faller etterhvert som antall deltagere stiger, det er en "proven fact" etterhvert.

Om alle skulle begrense seg til å skrive saklige innlegg, ville disse forumene blitt drittkjedelige (ikke at de er toppen av underholdning i dag heller).

Jeg er klar over at det finnes egne off topic/humor-forum, men regler er til for å brytes, ikke sant? Kjører dere aldri for fort, eller tar dere aldri majones på brødskiva? Et usaklig innlegg eller en avsporing av en tråd er jo bare et tegn på at folk har det gøy (stort sett).

Si JA til livet - skriv et usaklig innlegg i dag! Hurra! Gi oss mer usaklig "erting" på nett!

OK, nok OT nå.

KØDDA! Kjør på! Baaaaaaaaaaaah!

Comment

Working...
                              X