Announcement

Collapse
No announcement yet.

2stk Subber, tips?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Andersv90 View Post
    Ok da begynner tiden å nærme seg, blir muligens innkjøp av sub nå til uka. Litt usikker på hva jeg skal prioritere først da jeg egentlig trenger nytt batteri og dynamo også samt nye kabler og demping, men frister å bytte ut pioneer subben nå, matcher liksom ikke resten av anlegget^^

    Er vel b2audio som virker mest intressant, lurer litt på hvordan HD serien er da, tviler ikke på at den spiller pent, men er jo ganske lav følsomhet på det elementet så noen som kan si noe om hvor mye trykk de gir? Vil ha en sub som leverer et lydtrykk som imponerer. De er jo også på 4kwrms dvs jeg har bare nok effekt til å kjøre en fullt ut. Ser jo på noen målinger at soundstream ampen gir så lite som 4800wrms og ikke 6500 slik som det stod der jeg hentet specsene fra. Står jo at det er 16v så tror heller det er 4800 liksom.

    Hva med AC eller HS serien? Eller er det HD som er topserien? Hadde vært takknemlig for litt priser og erfaringer fra de forskjellige seriene.

    Skal sies at jeg aldri har hørt noe ordentlig heftig live, eneste er 2 15''cerwin vega max som jeg synes spilte rimelig høyt ihvertfall, men vil jo gjerne ha mer en det da.
    Kan legge til at 3500-serien vår tar rundt 4KW RMS pr element helt fint, så hvis du ønsker noe som virkelig lager trykkbølger i og rundt bilen din, BLIR du fornøyd med 3500-serien, og hvertfall med 9500-serien

    Kontakt meg eller Jay, avhengig av hva du ønsker i bilen din, så blir det nok bra

    Moro å se at ikke alle velger Hertz, Focus osv. bare fordi alle anbefaler det. Om ikke engang DD blir valgt er det jo kjempekult å se nye merker slik som B2 Audio triumfere med en god start på produksjonene og utviklingen. Det er også veldig mange som anbefaler f. eks. Hertz bare fordi dem har hørt at det er bra, men selv aldri opplevd det og det blir jo også litt feil.

    Så om du enten velger DD eller B2 syntes jeg det er moro å se uansett
    Jay, har ikke hørt B2, men spiller dem like bra som dem er designet utseendemessig kan elementene fint stille i ekstremklasser
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #17
      Ja, men igjen så ligger de litt høyere i pris. Men skal sies at DD var en av de jeg vurderte sterkt, men kommet frem til at det blir B2 HD-Serien. Fikk også et tilbud jeg er veldig fornøyd med så, skal være enig i at designet var noe jeg likte godt spessielt på HD-serien. Hehe

      Comment


      • #18
        Originally posted by DDaudio.no View Post

        Så om du enten velger DD eller B2 syntes jeg det er moro å se uansett
        Jay, har ikke hørt B2, men spiller dem like bra som dem er designet utseendemessig kan elementene fint stille i ekstremklasser
        Håper det kommer noen til Kr.s i helga, Da kanskje du kan få høre en bil med HS15"
        Ellers må vi vel få til noe.
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

        Comment


        • #19
          Det hadde blitt moro

          Har du egen stand, Jay? Om du har blir det vel ikke vanskelig å finne B2 Audio

          Må få myset litt på sakene dine
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment

          Working...
          X