Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transmedia erfaring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Transmedia erfaring

Lurer bare på om noen her har erfaring med Transmedia.no...
    De hadde en spesielt fin monteringsramme til min bmw e39 som jeg ikke har sett på noen andre sider, så valgte å bestille derfra til tross for at siden virket noe useriøs.

Jeg sendte mail på forhånd for å sjekke at varen var på lager, og det var den. Ifølge hjemmesiden skulle den da bli sendt innen 24 timer.

Nå har jeg venta i snart 2 uker uten å ha hørt noe fra dem, heller ikke fått noen bekreftelse på at betalingen var mottatt (etter bestilling fikk jeg dessuten kun et kontonummer å betale til, ingen ordentlig faktura med kid nummer eller lignende, men jeg antok jo selv at det var nok å bare overføre summen og skrive en melding med ordre nummer).

Prøvde å ringe idag men fikk høre at telefonen er slått av...

Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for deg!

Mens du venter så har du litt lesestoff: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7159

Har hørt ordtaket "å skyte seg selv i foten", men dette ligner vel mere på noe sånt:
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Au da... jeg søkte faktisk rundt etter tilbakemeldinger før jeg bestilte (ble litt nervøs av siden), men fant ingenting. Hadde jeg sett hvordan han som driver butikken oppfører seg mot kunder på forhånd, hadde jeg holdt meg langt unna.

Får vel bare håpe jeg mottar varen snart og kan lære av erfaringen, og at jeg slipper å kontakte Forbrukerrådet i neste uke...

Comment

bestilte noe der eg o tok litt tid men det kom te slutt da
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

bestilte remote control til forsterkern der, gikk veldig fort og alt Så jeg fikk ingen problemer der

Comment

Jeg har kjøpt fra ham tidligere, og det gikk veldig greit. For øvrig virker han forholdsvis kunnskapsrik og entusiastisk, og bjeffer tilbake fremfor å slikke drittslengerne oppover ryggen når det blir en usaklig (som alltid) "diskusjon" på forumet. Slikt respekterer jeg stort, og jeg hadde ikke hatt noe problem med å handle derfra igjen.

At noen kunder må vente lenge, kan vel skje når man handler i de fleste nettbutikker. Det kan jeg virkelig skrive under på. Er det noe som haster noe veldig (med utropstegn), handler man da ikke på nett om man ikke MÅ. Såpass erfaring har man med både butikker og postgang - fins utallige skrekkeksempler, f.eks. da jeg bestilte styling fra BSBildeler for lenge siden (nok et utskjelt firma - needless to say, kanskje, men delene kom aldri).

MEN - at fyren er umulig å få tak i når man har bestilt noe, og går og venter på det, skal jeg innrømme er noe som ville irritert meg stort etterhvert (man blir en smule ivrig og utålmodig når man venter på noe moro i posten).

PS: I tråden hvor han får huden full fra alle kanter, inkl. andre firmaer(!), ser man hvorfor JEG ikke gidder å starte nettbutikk. Hadde jeg hatt masse å gjøre, og frekke kunder krever personlig oppfølging til alle døgnets tider, da hadde jeg blitt vred. Men så er jeg ikke akkurat noe langluntet, serviceinnstilt menneske heller...

Comment

Working...
            X