nå skal jeg dempe dørsidene på min volvo 940, altså dørpanelene.
har lest litt rundt og blir egentlig litt forvirret. jeg er ute etter å prøve å forsterke disse da dem er laget av papp?? og veldig myke.
så hva skal jeg bruke?
på installbay står det at jeg skal bruke bitoplast i kombinasjon med Vibroplast M1 eller Bimast Bomb og Splen
men kan noen her inne si konkret hvem jeg burde velge?
altså ett produkt som stiver opp og demper skjøre/pinglete dørpaneler...
etter å ha fått litt hjelp på vei med demping osv(er jeg som er treg å ikke har fått lagt ut bilder enda) så har jeg fått koblet opp frontsettet. men nå har jeg da klart å få dynamostøy.
utsyret er
pioneer deh-p88rs
audison lrx 2.4 til frontsett
audison lrx 2.9 til sub
connection bt2 signalkabler x 3 som er lagt på andre siden av bilen hvor det gikk minst strømkabler
jeg mener selv jordingen er meget god til begge forsterkere, slipt bort lakk osv og boltet godt fast i karosseriet
hva kan være grunnen. er det jordingen på spillern som er for dårlig?
har lest litt rundt og blir egentlig litt forvirret. jeg er ute etter å prøve å forsterke disse da dem er laget av papp?? og veldig myke.
så hva skal jeg bruke?
på installbay står det at jeg skal bruke bitoplast i kombinasjon med Vibroplast M1 eller Bimast Bomb og Splen
men kan noen her inne si konkret hvem jeg burde velge?
altså ett produkt som stiver opp og demper skjøre/pinglete dørpaneler...
etter å ha fått litt hjelp på vei med demping osv(er jeg som er treg å ikke har fått lagt ut bilder enda) så har jeg fått koblet opp frontsettet. men nå har jeg da klart å få dynamostøy.
utsyret er
pioneer deh-p88rs
audison lrx 2.4 til frontsett
audison lrx 2.9 til sub
connection bt2 signalkabler x 3 som er lagt på andre siden av bilen hvor det gikk minst strømkabler
jeg mener selv jordingen er meget god til begge forsterkere, slipt bort lakk osv og boltet godt fast i karosseriet
hva kan være grunnen. er det jordingen på spillern som er for dårlig?
Comment