Miniboom:
Kanskje for å vite om han skal legge ned arbeidet i å bruke de, eller om han skal kjøpe noe annet?
Og evt. høre om erfaringer til andre som kan ha brukt det?
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Miniboom:
Kanskje for å vite om han skal legge ned arbeidet i å bruke de, eller om han skal kjøpe noe annet?
Og evt. høre om erfaringer til andre som kan ha brukt det?
Hva skulle han gjort om folk sa det var søppel? Pyntet stuegulvet med det, eller laget hatter som romvesenstråler ikke kan penetrere? Solgt det, kanskje?
Hehe, det jeg mente var vel at når man først har kjøpt det, kan man jo like gjerne bruke det? Om man er usikker på om noe er brukelig, går det jo an å spørre FØRST.
Ikke ment som kritikk, bare en observasjon med obligatorisk, men samtidig fullstendig unødvendig kommentering fra min side. :P
MÅ jeg bruke vibroplast eller vil det bli helt greit/bra med vizomat?
Siden IB selv sier at matta er mellom bomb og vibroplast vil jeg tro at den demper "bedre" en vibroplast. Med "bedre" mener jeg at den er nok bedre sånn på papiret - men om du merker noen forskjell er en annen sak.
Kjør på du
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Hva skulle han gjort om folk sa det var søppel? Pyntet stuegulvet med det, eller laget hatter som romvesenstråler ikke kan penetrere? Solgt det, kanskje?
Hehe, det jeg mente var vel at når man først har kjøpt det, kan man jo like gjerne bruke det? Om man er usikker på om noe er brukelig, går det jo an å spørre FØRST.
Ikke ment som kritikk, bare en observasjon med obligatorisk, men samtidig fullstendig unødvendig kommentering fra min side. :P
Jeg hadde nok brukt det uansett hva slags kommentarer jeg får.
Var på BRS for å kjøpe noen kabler, så kom jeg bare over det, og tenkte det kunne være verdt å prøve, ihvertfall siden BRS visstnok bruker det selv.Og tenkte det ikke kunne skade å spørre andre enn BRS om erfaringer med det.
Men takk for kommentar!
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Siden IB selv sier at matta er mellom bomb og vibroplast vil jeg tro at den demper "bedre" en vibroplast. Med "bedre" mener jeg at den er nok bedre sånn på papiret - men om du merker noen forskjell er en annen sak.
Kjør på du
Ja, var sånn jeg oppfatta det jeg også!
Har aldri vært borti noen superdempa biler, så har ikke noe å sammenligne med.-så blir sikkert knall i forhold til det originale.
Ihvertfall siden det faktisk ikke er demping i det hele tatt i bagasjerommet. må nesten få dempa der.
Hvor viktig er det å tette(fylle) hele døra med dempemateriale? Holder det å legge det med mellomrom?-tenker ikke da spesifikt for å få det stille i bilen,men for å forhindre de verste skranglelydene.
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment