Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med Zealum Vizomat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erfaringer med Zealum Vizomat?

Kjøpte Zealum ZNBS-VBP Vizomat på BRS i sta. Har ikke testa det enda. Noen som har prøvd det?

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...id=m436&vn=736
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Vizomat er en mellomting mellom Vibroplast og Bimast Bomb. Matta er produsert av StP.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Så det er med andre ord ganske greit? evnt. bra?
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio

Comment

Ja, helt fin den matta. Vi har valgt å ikke selge den, da den havner midt i mellom vibro og bomb. Men matta er det ikke noe galt med.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Godt å høre at det ikke var helt bortkasta penger.
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

Ikke at det gjorde noe nå, men hva er vitsen med å spørre om det er crap etter at du har kjøpt det i butikk? :P

Comment

Miniboom:
              Kanskje for å vite om han skal legge ned arbeidet i å bruke de, eller om han skal kjøpe noe annet?
              Og evt. høre om erfaringer til andre som kan ha brukt det?
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

De fleste bruker vel Vibroplast til demping, såfall som jeg kjenner.

Comment

Åja, da må vel jeg også bruke vibroplast da, siden de fleste andre bruker det..Jeg kan ihvertfall ikke bruke noe annet.........
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

Originally posted by Dibbern View Post
                    Åja, da må vel jeg også bruke vibroplast da, siden de fleste andre bruker det..Jeg kan ihvertfall ikke bruke noe annet.........
                    Sarkasme <3
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                      Sarkasme <3
                      You got it! :P

MÅ jeg bruke vibroplast eller vil det bli helt greit/bra med vizomat?
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio

Comment

Originally posted by J.T. View Post
                        Miniboom:
                        Kanskje for å vite om han skal legge ned arbeidet i å bruke de, eller om han skal kjøpe noe annet?
                        Og evt. høre om erfaringer til andre som kan ha brukt det?
                        Hva skulle han gjort om folk sa det var søppel? Pyntet stuegulvet med det, eller laget hatter som romvesenstråler ikke kan penetrere? Solgt det, kanskje?

Hehe, det jeg mente var vel at når man først har kjøpt det, kan man jo like gjerne bruke det? Om man er usikker på om noe er brukelig, går det jo an å spørre FØRST.

Ikke ment som kritikk, bare en observasjon med obligatorisk, men samtidig fullstendig unødvendig kommentering fra min side. :P

Comment

Originally posted by Dibbern View Post
                          You got it! :P

MÅ jeg bruke vibroplast eller vil det bli helt greit/bra med vizomat?
                          Siden IB selv sier at matta er mellom bomb og vibroplast vil jeg tro at den demper "bedre" en vibroplast. Med "bedre" mener jeg at den er nok bedre sånn på papiret - men om du merker noen forskjell er en annen sak.

Kjør på du
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                            Hva skulle han gjort om folk sa det var søppel? Pyntet stuegulvet med det, eller laget hatter som romvesenstråler ikke kan penetrere? Solgt det, kanskje?

Hehe, det jeg mente var vel at når man først har kjøpt det, kan man jo like gjerne bruke det? Om man er usikker på om noe er brukelig, går det jo an å spørre FØRST.

Ikke ment som kritikk, bare en observasjon med obligatorisk, men samtidig fullstendig unødvendig kommentering fra min side. :P
                            Jeg hadde nok brukt det uansett hva slags kommentarer jeg får.
                            Var på BRS for å kjøpe noen kabler, så kom jeg bare over det, og tenkte det kunne være verdt å prøve, ihvertfall siden BRS visstnok bruker det selv.Og tenkte det ikke kunne skade å spørre andre enn BRS om erfaringer med det.

Men takk for kommentar!
                            Andreas Dibbern
                            Ford Fiesta
                            Takk til B2Audio

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                              Siden IB selv sier at matta er mellom bomb og vibroplast vil jeg tro at den demper "bedre" en vibroplast. Med "bedre" mener jeg at den er nok bedre sånn på papiret - men om du merker noen forskjell er en annen sak.

Kjør på du
                              Ja, var sånn jeg oppfatta det jeg også!
                              Har aldri vært borti noen superdempa biler, så har ikke noe å sammenligne med.-så blir sikkert knall i forhold til det originale.
                              Ihvertfall siden det faktisk ikke er demping i det hele tatt i bagasjerommet. må nesten få dempa der.
                              Hvor viktig er det å tette(fylle) hele døra med dempemateriale? Holder det å legge det med mellomrom?-tenker ikke da spesifikt for å få det stille i bilen,men for å forhindre de verste skranglelydene.
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

Working...
                              X