Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sub + forsterker, høy SQ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sub + forsterker, høy SQ!

    Jeg har nå fått audison lrx forsterker og thesis frontsett på plass. Dørene er dempet.

    Kikker på sub og forsterker.

    Kom over Rockford fosgate T215d4 sub og forsterker rockford fosgate 40001bd .

    Er dette bra SQ eller bare høy lyd?

  • #2
    LRx 1.1k og Hertz HX300D?

    Ellers, så har jeg jo også en thesis sub her også

    Comment


    • #3
      Ja, har absolutt tenkt på det, men jeg så dette her brukt nemlig.

      2 stk 15 tommere og den forsterkeren til 12600 kr levert på døren...

      Er det bra lyd eller bare høyt?

      Comment


      • #4
        Originally posted by flaago View Post
        Ja, har absolutt tenkt på det, men jeg så dette her brukt nemlig.

        2 stk 15 tommere og den forsterkeren til 12600 kr levert på døren...

        Er det bra lyd eller bare høyt?
        Noe RF kan låte greitt det faktisk, men jeg hadde ikke brukt 2 stk RF 15" til SQ bruk i ditt oppsett for å si det slik. Det vil jo ta opp sinnsykt mye plass også.

        Jeg kan se om jeg kan få til en grei pakkepris på LRx 1.1k og en Hertz HX bass istedet

        Comment


        • #5
          Jada, gjerne gode tilbud

          Comment


          • #6
            Altså... siden det står HØY SQ, går jeg utfra at trådstarter mener at han vil ha SQ som spiller høyt.

            Ser man bort ifra plassen kassa vil ta, så syns jeg RF-pakka virker som en spennende løsning... Men jeg er fan av større elementer også, da...

            Comment


            • #7
              2500 serien vår er jo meget god SQ-messig, og 2stk 12"/15" av de sammen med DDC3b forsterkeren er jo en ypperlig løsning. Du får sende en PM om du er interessert
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #8
                Jeg har allerede kjøpt audison 10 tommeren og audison lrx 1.1k forsterker, så får vi se om det blir for spedt.

                Er det kritisk for SQ at kassen er helt rett, eller er det OK å kjøpe en ferdigkasse med sånn ca mål?

                Comment


                • #9
                  Er jo bare bass det skal spille

                  Kjør på med en stor lukket kasse så blir du fornøyd!
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by flaago View Post
                    Jeg har allerede kjøpt audison 10 tommeren og audison lrx 1.1k forsterker, så får vi se om det blir for spedt.

                    Er det kritisk for SQ at kassen er helt rett, eller er det OK å kjøpe en ferdigkasse med sånn ca mål?
                    Jeg vil nå synes at det er litt spesiellt å kjøpe såpass dyre og gode komponenter for så å putte det inn i en nesten riktig kasse.
                    Spør du meg er ikke lukket kasse å anbefale på det elementet, en riktig tunet reflekskasse er tingen.

                    Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Typhon View Post
                      Er jo bare bass det skal spille
                      Herlighet Tony, du trenger seriøst å utvide bekjentskapskretsen din!

                      Mvh
                      Dag Johansen
                      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Dag Johansen View Post
                        Herlighet Tony, du trenger seriøst å utvide bekjentskapskretsen din!

                        Mvh
                        Dag Johansen
                        Hihi... ikke ta alt sååå bokstavelig da Liker å poke litt her og der!
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #13
                          Ja, men skal man lage en slik kasse så blir jo det hele betydelig mere kompøisert.....

                          Det er en grunn til at jeg ikke ble kirurg ;-)


                          Kan du mekke en sånn kasse, flatpakke den,sende den i posten, også limer jeg den selv somet ikea sett?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by flaago View Post
                            Ja, men skal man lage en slik kasse så blir jo det hele betydelig mere kompøisert.....

                            Det er en grunn til at jeg ikke ble kirurg ;-)


                            Kan du mekke en sånn kasse, flatpakke den,sende den i posten, også limer jeg den selv somet ikea sett?
                            Flatpakke går greit, men å sende det koster det samme, og at jeg limer den sammen koster ikke såååå mye mer!
                            Send meg info på PM så skal jeg se på det.
                            Biltype (sedan,kombi,stv) maks tilgjengelige mål, høyde, bredde mellom hjulhus og dybde du kan leve med.

                            Mvh
                            Dag Johansen
                            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Typhon View Post
                              Hihi... ikke ta alt sååå bokstavelig da Liker å poke litt her og der!
                              I know, det var derfor jeg slang på en smiley!

                              Mvh
                              Dag Johansen
                              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                              Comment

                              Working...
                              X