Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger hjelp med bandpasskasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trenger hjelp med bandpasskasse

    Hei!

    jeg har byggd en subkasse til bilen min, med en SPL demolition 2 sub. Men det ble ikke noe resultat som det er noe vits i å skrive hjem om..det var en bassreflex kasse, så da tenkte jeg heller å prøve den i en bandpass kasse. Noen som klarer å regne ut noe mål til meg med disse spesifikasjonene? http://www.auto-supply.no/Internett/...b7C_wRjI1M.ips jeg vet det er litt lite info, men ingen som har noe mere og jeg er helt fjern når det gjelder å bruke disse dataprogramene til kasse utregning og bilen er foresten en ganske tett volvo 940 har planer om å ha rør ut gjennom skiluka

  • #2
    bare å kasste den rett på dynga..?

    Comment


    • #3
      nejda men har inntrykk av at hvis det er noen du skal snakke med ang, kasse er Dag Johansen mannen å spørre hvis han ikke begynner å gå lei da:P hehe:P
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • #4
        Jeg går ikke lei, men tidvis blir det mange forespørsler og litt lite fritid!
        Til trådstarter; uten noen form for parametre blir det en umulig oppgave å beregne båndpass.
        Finner du noe data på elementet utover størrelse og max belastning så skal jeg se på det.

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #5
          takk for hjelpa
          skal prøve å få tak i den informarsjonen jeg klarer å presse ut fra forhandlere dårlig att det ikke var med så mye som en pappir bit til en så dyr sub synsest jeg..men, thats life

          Comment

          Working...
          X