Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dårlig lyd med ipod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dårlig lyd med ipod

    Hei lurte på om noen visste hvordan få bra lyd ut av ipoden. Bruker i dag vanlig ipod - usb kabel og det skurrer og er dårlig lyd...

    Noen som har noen anelse hva det kan skylles?






    Mvh. Rune H. Karlstad
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

  • #2
    Det høres ut som dårlig kontakt eller dårlig kabel.

    Comment


    • #3
      Bruker den originale kabelen som fulgte med da jeg kjøpte ipoden, så skulle jo tro den var av grei kvalitet
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • #4
        Ingen som vet hva som kan være problemet?
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • #5
          Kan det være noen form for EQ-innstilling på iPod'en som kan være stilt på maks, f.eks.?

          Nå vet jeg ikke om det er digital kopling mellom iPod og CD-spiller, men om så skulle være tilfelle, er det tvilsomt at dårlig kontakt skulle lage skurring.

          Edit: Så nå at du brukte USB-kabel. Hehe. Digitalt, med andre ord... Lite sannsynlig at det er dårlig kontakt som er feilen da, ja...

          Comment


          • #6
            ja er nok ikke kontakten, Hjelper ikke å endre på EQ, har prøvd før : P

            Så hva som står igjen da vet ikke jeg
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

            Comment


            • #7
              Bump.........
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

              Comment


              • #8
                Heisann....

                Hvilken iPod er det du har? Hvilken gen.? Har du mulighet å teste en anna iPod,for å eleminere ut at det er ledning/box/spiller det er problemer med...
                Til informasjon fikk jeg ny iPod(3.gen 4Gb nano) da jeg oppdaget at det var noe "galt" med lyden. Fikk ikke noe svar på hva som var galt,fikk bare ny...

                Bol
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #9
                  har classik 120 gb nyeste versonen. kan høre med noen som har ipod om jeg kan få låne.

                  Ringte du bare kundeservice til apple eller hvordan meldte du inn problemet?
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Runek View Post
                    har classik 120 gb nyeste versonen. kan høre med noen som har ipod om jeg kan få låne.

                    Ringte du bare kundeservice til apple eller hvordan meldte du inn problemet?
                    Jeg troppa opp dær jeg kjøpte iPod´en som i dette tilfelle var Eplehuset i Tromsø,og la frem problemet. Det gikk ca 3uker fra jeg leverte den inn,til jeg fikk melding om at jeg kunne komme å hente den. Da jeg kom til sjappa fikk jeg en flunka ny uten noen slags forklaring om hva problemet hadde vært. Enten fo
                    rtier de et problem,eller så gadd de vel ikke reparere og gav meg en ny en da det var billigere enn å feilsøke/reparere....
                    No Windows-crap,just Mac Power

                    Comment


                    • #11
                      såpass ja. kjøpte min på spaceworld i lillestrø,. men jeg kan vel levere den inn på hamar eller elverum så lenge det er samme kjeden?
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

                      Comment


                      • #12
                        Jeg ville kansje levert den inn på nærmeste Eplehuset-kjeden,siden den allikevel må innom dær før den sendes mulig til Irland(?) tenker jeg. Leverer du den inn på Elkjøp/Expert o.l. kan jeg garantere deg at det går lengre tid..... De har den liggende til de får mere å sende i samme pakke,og kansje du er heldig kommer den til Eplehuset(eller hovedverksted for Apple sine produkter) innen ei uke... Husk å ta med kvittering....
                        No Windows-crap,just Mac Power

                        Comment


                        • #13
                          okei. nærmeste her er oslo så får se om jeg tar meg en tur dit ei helg
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

                          Comment

                          Working...
                          X