Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger ISO til Vectra B og adapter til kjørecomputer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger ISO til Vectra B og adapter til kjørecomputer

    Nå er jeg rimilig frustrert for å si det mildt, har holdt på å prøvd å fått kjørecomputeren til å funke etter å ha bytta cd spiller i Vectraen min. Bestilte en ISO kontakt på nettet der det sto at det passet Vectra B, fikk den i posten, så såg jeg det var kun 2 kontakter på enden der det skulle være 3. Så var jeg i byen idag og spurte etter en ISO til bilen min og de hadde en, den hadde 3 kontakter på enden, men den som var til KC der var pinnene vertical i stedet for horisontal så de passet heller ikke. Noen som vet hva som trengs for å få alt til å funke igjen og hvor jeg får kjøpt d? Spilleren er en Alpine 9887. Takk på forhånd
    Mvh Werner Harstad

  • #2
    du må ha et adapter i tillegg som kobles på den 3. pluggen og i spillern hvis du skal ha rattkontrollen og kjørecomputer til å funke, dette vet jeg ikke om eksisterer til alpine men vet det finnes til både pioneer, jvc og sony spillere
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • #3
      oi, ja da sliter jeg litt. har lett overalt etter adapter til alpine, men har ikke funnet det ennå. jævli upraktisk den vectraen når det kommer til bilstereo....
      Mvh Werner Harstad

      Comment

      Working...
      X