Skal i gang og montere ny 2-din spiller i Touranen. Kjedelig å brekke fester osv, når det er så lett å spørre her. Det jeg lurer på er da hvordan jeg får av det store dekselet som er rundt cd-spiller og klima? Fordi den lille rammen rundt spilleren har jeg sett at det er 4 skruer som må fjernes, men må jo komme til bakom den store rammen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Demontere ramme på Touran
Collapse
X
-
Det kunne de sikkert fortalt deg der du kjøpte spilleren. Du må ha en canbus adapter, og ikke en vanlig ISO overgangMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal med canbus adapter? Jeg har ikke multifunksjonsratt. Jeg trenger en adapter til iso'en. Om jeg ikke hakker den i biter da? I tillegg trenger jeg en eller annen overgang for radioantenne? (595kr) WTF? Er det ikke mulig å montere stereoanlegg uten sykt med kostnader på overganger lenger? Hvordan fester man forresten spilleren? Må man til med custom fester for å feste 2-din ramma inne i "hullet" i dashen?Last edited by Session; 19-08-2009, 21:24.Eirik Gundersen
Comment
-
Du må ha egen monteringsramme til å montere spilleren, du må ha antenneforsterker/overgang og canbus adapter. Trust me, jeg har samme bilen og har byttet mellom flere spillere i den.
mulitifunksjon har ikke noe med canbus å gjøre, det er bare noe som henger på alle adapterne, om du vil eller ikke
Send en mail til tonsberg at installbay.no om du vil bestille dette. Vi har det meste på lager til Touran, og Lars Ove gir deg sikkert en hyggelig pakkepris på dette.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Ja, det følger med stålramme til spilleren. Spilleren henger i ramma ja. Du kan montere på den gummipluggen bak på spilleren. Da får den støtte også i bakkant. Den følger også med spillerenMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
Comment