Announcement

Collapse
No announcement yet.

kicker garanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kicker garanti

    Hei, kjøpte meg en ny kicker zx2500.1 fra usa, installerte den i går og fungerte helt til kvelden, begynte og kutte og tilslutt blinket det bare i protect, et knepp kom men ville ikke på igjen. Så kan jeg kontakte audiocom (kicker importør) og be de om hjelp? eller må jeg sende den direkte til kicker? brukte 1/0 gauge kabler og stinger pc1500 batteri.... HJELP dette står på kicker:

    INTERNATIONAL WARRANTY

    Contact your International Stillwater Designs dealer or distributor concerning specific procedures for your country’s warranty policies.

    P.O. Box 459 - Stillwater, Oklahoma 74076 - U.S.A. - (405) 624-8510
    Last edited by KickerPower; 22-08-2009, 23:01.
    sigpicHonda - The power of dreams!
    Kicker - Livin Loud

  • #2
    Her må du nok ordne opp der du har kjøpt den...

    Hadde du kjøpt den i Norge hadde du kunnet kontakte din forhandler eller Audiocom.

    Synes dog det høres ut som ett veldig lite batteri til en så stor forsterker, men men...
    Og hvis feilen er pga for lite strøm så hjelper det nok lite med garanti osv, så du får ta kontakt med de som solgte den til deg og finne utav hva du skal gjøre..

    Comment


    • #3
      Når du handler fra USA så tviler jeg på at noen i Norge vil ha noe med en å gjøre. Så du må nok ta det opp med de du kjøpte den fra.

      Hvordan er foresten jordingspunktet ditt? Vet at Kicker er veldig kresen på godt jordingspunkt.
      Mvh Morten
      - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
      Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
      Bad Sound Kills Good Music!

      Comment


      • #4
        nåja, jeg hadde en jvc spiller som jeg kjøpte fra usa. den begynte å kødde seg og jeg tok kontakt med jvc norge. leverte spilleren inn til dem og fikk den reparert på garantien. men er nok en vesentlig forskjell på jvc norge, sony norge, pioneer norge osv og en importør. skader uansett ikke å høre.

        men tror nok uansett det er billigere å fikse den i norge enn å sende den fram og tilbake til statene.

        Comment


        • #5
          har kontaktet både der jeg kjøpte den og audiocom så nå får vi se, skulle nok hatt et større batteri ja, men kikket på voltmeteret innimellom og gikk ihvertfall ikke lavere enn 12v på de tyngste slaga, jordingspunktet er bra det, skrudd gjennom karosseriet med en solid bolt, pluss at kontaktflaten er blankpusset et smørt med batterifett....får se hvordan det går....noen som fikser sånt rimelig i norge da?
          sigpicHonda - The power of dreams!
          Kicker - Livin Loud

          Comment


          • #6
            www.dalens.no er en plass dem fikser vertfall..

            Comment

            Working...
            X