Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lydforskjell mellom alpine spillere?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Defus View Post
    *humre*

Det eksisterer masse slike bokser, så i stede for å si navnet på feil, så gir jeg ingen navn i det hele tatt

Men om jeg setter en.. EQ boks, vil den kunne ta seg av aktiv deling også da?
    Siden Tony overhode ikke har peiling på det han snakker om, så må han svare litt halvteit, sånn at han dekker til sin egen inkompetanse ved å late som han er smartere enn alle andre.

Trodde du visse dette Tony.. Ett tau er 25,34m langt og er fint å henge seg i eller til å binde fast kjerringa eller andre forsvarsløse objekter.

Og tilbake til den boksen..
    Om man kobler inn en f1-status boks eller 701 eller imprint, eller pioneer sin p90 eller lignende, så har de aller fleste tidskomp, eq og delefiterfunksjoner innebygget som ett minimum.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Å faen... burde visst bedre

Jokke har helt rett i det han skriver her. Poenget mitt er at ikke alle "bokser" som har EQ også har en flott del som tar seg av aktiv deling mellom komponenter.

Jævlig synd Alpine har slutta med sin 701-boks! En god prosessor som har det man trenger. Der fikk man 8 kanaler med aktiv deling, EQ og tidskomp.

Men, godt vi ikke sporer av i tråder på forumet her
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
        Å faen... burde visst bedre

Jokke har helt rett i det han skriver her. Poenget mitt er at ikke alle "bokser" som har EQ også har en flott del som tar seg av aktiv deling mellom komponenter.

Jævlig synd Alpine har slutta med sin 701-boks! En god prosessor som har det man trenger. Der fikk man 8 kanaler med aktiv deling, EQ og tidskomp.

Men, godt vi ikke sporer av i tråder på forumet her
        Hva er vel dagen uten en skikkelig avsporing? haha
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Så lenge jeg får svar driter jeg i avsporinger
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
          X