Announcement

Collapse
No announcement yet.

annlegg i bmw e46?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • annlegg i bmw e46?

    Hei har fått meg en bmw 3 serie coupe e46 å skal montere et earthquakes sws 12" element men lurer på om jeg skal ha et vanlig ferdigkasse eller å ha elemente i reservehjuls brønnen og kjøpe denne kassa

    http://transmedia.mystore.no/ds_prod...oducts_id/2774

    vet ikke om jeg får nok bass i denne bilen med bare et element, da jeg har vurdert et element til i en dobbel 2x12" kasse.

    også det som er noe dritt i bmw er at cd spillern ikke har lydutganger så skal sette inn et dobbel dim spiller men dette er mye jobb og ikke har jeg penger til det med det første så tenkte å prøve høy til lav singal adapter.. på min eartqaukes Powerhouse PH 1000W.2.

    har en hertz ep 4 som jeg skal bruke til høytalerne men denne har høy ingang..

    har dårlig efralring med bmw og høy til lav singal ingang da men.

    noen som har noen anbefalinger ell?

    mvh Eirik

  • #2
    Ikke lett å få til godt med bass i E46 coupe med "normale" kasser.
    Har du skiposeåpning i bakseteryggen?
    I så fall kan du bruke en båndpasskasse uten større inngrep i bilen.
    Desverre tror jeg SWS-12 ikke er veldig godt egnet til formålet.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dag Johansen View Post
      Ikke lett å få til godt med bass i E46 coupe med "normale" kasser.
      Har du skiposeåpning i bakseteryggen?
      I så fall kan du bruke en båndpasskasse uten større inngrep i bilen.
      Desverre tror jeg SWS-12 ikke er veldig godt egnet til formålet.

      Mvh
      Dag Johansen
      har ikke skipose der, men er jo merka der skiposen skal være så der har jeg tenkt på kappe ut..

      vet det ikke er den letteste bilen få bassen frem i kupeen.

      må bruke det jeg har da jeg ikke har mye penger. ikke lett å være lærling..

      Comment


      • #4
        Originally posted by eirik845 View Post
        har ikke skipose der, men er jo merka der skiposen skal være så der har jeg tenkt på kappe ut..

        vet det ikke er den letteste bilen få bassen frem i kupeen.

        må bruke det jeg har da jeg ikke har mye penger. ikke lett å være lærling..
        Da ville jeg ha bygget en kasse som passer mot seteryggen og plassert elementet der.
        Tette rundt fronten er viktig så du får trykket framover.

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dag Johansen View Post
          Da ville jeg ha bygget en kasse som passer mot seteryggen og plassert elementet der.
          Tette rundt fronten er viktig så du får trykket framover.

          Mvh
          Dag Johansen
          oki da prøver jeg på det. men hvilken høy lav singal adapter burde kjøpe? eller om det i det hele tatt er noe vits?

          Comment


          • #6
            Originally posted by eirik845 View Post
            oki da prøver jeg på det. men hvilken høy lav singal adapter burde kjøpe? eller om det i det hele tatt er noe vits?
            Jeg vet om noen som har brukt denne med hell, men jeg har ingen personlig erfaring med den:
            http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1096

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment

            Working...
            X