Er det noen som har tips til oppgradering av fabrikkmontert anlegg i en 2005 520ia. Det beste jeg har kommet over hittil er noe fra Rockford Fosgate som heter 3sixty-2, lydprosessor og omformer for high level input, da kan jeg mate Rockford Fosgate Power 1000 5 ch som jeg allerede har og 4" Focal 100KRS (er ikke mer plass) i frontdørene. Men hva/hvor store kan jeg sette i hattehyllen og hva med sub, ev i de fabrikk lagde rommene under hvert forsete. Anlegget i bilen er mest sansynelig helt basic, det låter ihvertfall billig. Takknemlig for tips.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E60 oppgradering
Collapse
X
-
Originally posted by Jalla View PostEr det noen som har tips til oppgradering av fabrikkmontert anlegg i en 2005 520ia. Det beste jeg har kommet over hittil er noe fra Rockford Fosgate som heter 3sixty-2, lydprosessor og omformer for high level input, da kan jeg mate Rockford Fosgate Power 1000 5 ch som jeg allerede har og 4" Focal 100KRS (er ikke mer plass) i frontdørene. Men hva/hvor store kan jeg sette i hattehyllen og hva med sub, ev i de fabrikk lagde rommene under hvert forsete. Anlegget i bilen er mest sansynelig helt basic, det låter ihvertfall billig. Takknemlig for tips.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment