Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E60 oppgradering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BMW E60 oppgradering

Er det noen som har tips til oppgradering av fabrikkmontert anlegg i en 2005 520ia. Det beste jeg har kommet over hittil er noe fra Rockford Fosgate som heter 3sixty-2, lydprosessor og omformer for high level input, da kan jeg mate Rockford Fosgate Power 1000 5 ch som jeg allerede har og 4" Focal 100KRS (er ikke mer plass) i frontdørene. Men hva/hvor store kan jeg sette i hattehyllen og hva med sub, ev i de fabrikk lagde rommene under hvert forsete. Anlegget i bilen er mest sansynelig helt basic, det låter ihvertfall billig. Takknemlig for tips.
    Attached Files
    Last edited by Jalla; 01-09-2009, 22:52.

Originally posted by Jalla View Post
    Er det noen som har tips til oppgradering av fabrikkmontert anlegg i en 2005 520ia. Det beste jeg har kommet over hittil er noe fra Rockford Fosgate som heter 3sixty-2, lydprosessor og omformer for high level input, da kan jeg mate Rockford Fosgate Power 1000 5 ch som jeg allerede har og 4" Focal 100KRS (er ikke mer plass) i frontdørene. Men hva/hvor store kan jeg sette i hattehyllen og hva med sub, ev i de fabrikk lagde rommene under hvert forsete. Anlegget i bilen er mest sansynelig helt basic, det låter ihvertfall billig. Takknemlig for tips.
    Ta en prat med Ketil Skjei på AudioArt (90139894), han vet hva som trengs! Kan være litt spesielle disse bilene (avhengig av utstyr og modell) når det kommer til å bytte saker og ting.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Takk for tipset

Skal prøve å kontakte ham i morgen. Er fortsatt på arbeid offshore men ok å planlegge slike ting før en kommer hjem.

Comment

Working...
      X