Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Design VS B2 audio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Digital Design VS B2 audio

Da har jeg forhørt meg litt, valget står mellom disse to:
    Digital design og B2 Audio

Begge har kommet med gode forslag og lært meg mye teoritisk stand MYE og

Men nå er jeg interessert i å høre hva bilstereo folk mener om disse 2 forslagene:
    Henrik fra DD mener dette forslaget:
    DD1515 med en DDbox15 kom på en pris ca:
    4790,- INKL. frakt

De fra B2 audio var villig til og selge meg
    HS15 og at jeg bestiller DDbox15 fra DD og pris på ca:
    5013 inkl frakt?

ihvertfall jeg skal satse noe bra, noe jeg begynne med og bygge videre derifra. Bilen er en VW golf 3 1,9 TDK som skal relativt bli ordentlig innvendig mye bra lyd.

var også villig til å reklamere på bilen min og for realisere eks DD eller B2 til og bli kjent

så hjelp meg folkens hva tror dere om disse 2 merkene? hvem er mest verdt her?
    Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

gå for DD da ddboxen og dd1515 sannsynligvis er mer optimalisert for hverandre,
    skal du ha hs15 burde du heller ta kassejobben selv eller få noen som kan det til å gjøre det(f.eks dag johansen hvis han kan)
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Originally posted by omegadti View Post
      gå for DD da ddboxen og dd1515 sannsynligvis er mer optimalisert for hverandre,
      skal du ha hs15 burde du heller ta kassejobben selv eller få noen som kan det til å gjøre det(f.eks dag johansen hvis han kan)
      Går ut i fra at DDboxen da er optimalisert til alle DD elementer, LOL

Beklager at jeg bryter inn litt her, men vi har selv testet med en liknende kasse som DD har og HS15" liker denne kassen svært bra. Derfor anbefalte jeg at han skulle kjøpe kassen av Henrik da DDs ferdige kasser er bra de.
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

Comment

Hvilken forsterker har du?

Comment

hadde jeg hatt penger så hadde je gått for b2audio selv virker som ett spennende merke.

Comment

Du blir nok ikke skuffet uansett hvilket merke du tar av de to
            Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by B2 Audio View Post
              Går ut i fra at DDboxen da er optimalisert til alle DD elementer, LOL

Beklager at jeg bryter inn litt her, men vi har selv testet med en liknende kasse som DD har og HS15" liker denne kassen svært bra. Derfor anbefalte jeg at han skulle kjøpe kassen av Henrik da DDs ferdige kasser er bra de.
              Takk takk Setter pris på det!

Uansett om trådstarter velger HS15 eller DD1515 er vel DDBox15 det beste valget av kasser man får kjøpt her til lands (dog LITE UTVALG). På elementer så gode som dette bør kasse alltid brukes penger på. Selvsagt er selvbygde kasser best, men av ferdigkasser bør DDBox15 være det beste valget enten til DD1515 eller HS15

Og det gjenspeiler seg jo litt på prisen også da, men har man råd til en god sub har man også råd til en god kasse

(vet ikke så mye om HS15, men siden Jay har anbefalt DDBox15 til HS15 tenker jeg den subben liker seg i stor kasse med lav tuning
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

dd sin reklame sa at kassa var optimalisert for 1515 og da solgte de dem som ferdigmontert pakke, jeg gjentar bare det som blir påstått av produsenten..

det er jo forsåvidt idiotisk å insinuere at jeg tror ddbox15 er optimalisert for alle dd elementer da spektret er ganske stort og vidt spredt når det kommer til mekaniske parametre.
                Last edited by omegadti; 06-09-2009, 21:48.
                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
                  Hvilken forsterker har du?
                  dynabel 4501 - blir oppgradert så fort jeg for penger igjen.

jeg kan selvfølgelig gå for selvbygd kasse og få til det. men planen var og starte med et oppsett som da var med ferdigbygd kasse også muligheter for å bygge senere da kanskje med en 15" TIL! men hovedsaken er nå hvem av de elementene fungerer best? etter jeg fått kasse og element så blir det lyddemping og nye høytalere rundt i hele bilen + oppbygging av komponentsett foran. derfor så velger enkel løsning først med å starte med 1 15" og ferdigbygd kasse. jeg har jo muligheten for å gå for 2x12" selvfølgelig, men da vil jeg jo få problemmer med forsterkeren igjen.

jeg spiller jo mest hardstyle,techno house NOE hiphop liksom. det jeg på leit etter er jo slag og trøkk! har jo i grunn kikka mye på Hertz og Kicker, men jeg syns det er kanskje litt oppbrukt? derfor er jeg villig til realisere nokså ukjent merke som da DD og B2.
                  Last edited by daywalk3r; 07-09-2009, 00:20.
                  Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

Comment

DD er vel langt fra og være noe u-kjent merke, men ser for meg at du ikke har hørt om det før?

Siden du skal oppgradere forsterkeren er det et fett hvilken sub du velger...

Jeg liker DD men syntes B2 hvirker spennende

Comment

Vet ikke hvordan DD sine elementer spiller, men jeg har selv HS15(to stk) og det er virkelig noe jeg kan anbefale!
                      De spiller både meget pent og kraftig! jeg ble meget positivt overrasket over disse elementene.
                      Viste at de var bra etter alt jeg hadde hørt, men etter at jeg prøvde selv i min bil ble jeg overbevist.
                      Dette er ett godt element til en god pris mener nå jeg!

Lykke til med valget
                      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Hva er prisen? Jeg finner ikke prisen på www.b2audio.no For meg er nettsider uten priser totalt uinteressant.
                        Eirik Gundersen

Comment

Originally posted by Session View Post
                          Hva er prisen? Jeg finner ikke prisen på www.b2audio.no For meg er nettsider uten priser totalt uinteressant.
                          Pris:3.999kr for HS15
                          Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Originally posted by Session View Post
                            Bare å beklage at du ikke finner prislisten, men da er det jo mange sider du går glipp av dessverre.

Uansett, så kan du altid sende oss en mail slik at jeg kan sende deg prisliste som vi holder på med å oppdatere.
                            Mvh
                            J. Holm
                            www.b2audio.com
                            http://facebook.com/b2audio

Comment

Originally posted by B2 Audio View Post
                              Bare å beklage at du ikke finner prislisten, men da er det jo mange sider du går glipp av dessverre.

Uansett, så kan du altid sende oss en mail slik at jeg kan sende deg prisliste som vi holder på med å oppdatere.
                              Det er ikke bare han som savner priser på sidene deres, for å si det sånn!
                              Alpine 137BTi
                              B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Working...
                              X