Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boostkontroller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boostkontroller?

    Hei.

    Skal nå selge min dynaBel BF7501, men det blir MYE arbeid å få løs den kabelen som går til den kontroll saken som ein monteer fremme, er denne kabelen samme som en telefon kabel? Kan eg bare ta løs kontrollen å legge ved en slik kabel, eller må ein bruke den som fulgte med?

    Mvh
    Johnny
    Mvh
    Johnny Myhre

  • #2
    selg uten kabel vel. så kan kjøper skaffe seg ny. koster knapt 1-200 max. dessuten så er det vel ikke akkurat sunt å bruke den greia der heller, min mening. kan uansett justere på forsterkeren.

    Comment


    • #3
      Originally posted by kimmen View Post
      selg uten kabel vel. så kan kjøper skaffe seg ny. koster knapt 1-200 max. dessuten så er det vel ikke akkurat sunt å bruke den greia der heller, min mening. kan uansett justere på forsterkeren.
      Joja, sant det.
      Men nå har eg uansett tatt den ut, fant ut at ein eller ana gong måtte den ut uansett, så da tok eg det nå.
      Mvh
      Johnny Myhre

      Comment


      • #4
        Var det jeg også tenkte.Hvorfor i all verden den skulle ligge der om du solgte forsterkeren

        Comment


        • #5
          Mvh
          Johnny Myhre

          Comment


          • #6
            ligner på telefonkabel ja, men ikke det samme får kjøpt en sånn kabel for en billig penge
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #7
              Originally posted by Vinje View Post
              Var det jeg også tenkte.Hvorfor i all verden den skulle ligge der om du solgte forsterkeren
              passer sikkert på den forsterkeren han evt setter inn senere og så var det jo så MYE arbeid å ta den ut.

              Comment


              • #8
                Originally posted by kimmen View Post
                passer sikkert på den forsterkeren han evt setter inn senere og så var det jo så MYE arbeid å ta den ut.

                Var faktisk en del arbeid å ta dne ut, måtte ut me alle dekslene langs siden for å få den ut, + at den var stripsa fast sammen med resten av kablene som låg der, så eg måtte fjærne stripsene, sikkert 10 stk, og stripse på nytt når kabelen var vekk :P Men, har nå gjort det nå da, så problem solved
                Mvh
                Johnny Myhre

                Comment


                • #9
                  jeg klippet av kontaktene på en rockford kabel jeg hadde hatt en gang, så trakk jeg bare Sa jeg ikke viste hva det kabel hullet var til da jeg solgte
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Defus View Post
                    jeg klippet av kontaktene på en rockford kabel jeg hadde hatt en gang, så trakk jeg bare Sa jeg ikke viste hva det kabel hullet var til da jeg solgte
                    Tufs......
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

                    Comment

                    Working...
                    X