Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor er det blitt av Morel.no?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da var min kritikk litt feilrettet....

    Jeg ante ikke at installbay hadde eid disse merkene før og forstår at man ikke gir bort et innarbeidet domene. Jeg må innrømme at jeg er glad for å lese at Pål bryng IKKE har kjøpt domene med hensikt for å villede og kapre kunder. At gamle oppføringer blir stående på nettkatalogen er på ingen måte kritikkverdig på samme måte som å bløffe og utgi seg for å ha merker man ikke har. jeg fordømer slik oppførsel og tar da tilbake min kritikk av installbay. Beklager mitt dårlige forarbeid med denne hissige kritikken.

    Comment


    • #47
      Men om man ser litt forbi etikkspørsmålet en liten stund; kan ikke nøyaktig de samme argumentene som brukes mot Elutstyr brukes som minst like gode argumenter for at Bilstereosenteret burde ha voktet domenet www.morel.no som en sulten hai dersom de hele tiden har ønsket å beholde det? Det er jo slik ting fungerer her i verden, om du går ut av køen for å hente deg en sjokolade og en is må du pent finne deg i å stille deg bakerst i køen og se på at fyren som stod bak deg legger varene sine på disken.

      Comment


      • #48
        Originally posted by epifant View Post
        Men om man ser litt forbi etikkspørsmålet en liten stund; kan ikke nøyaktig de samme argumentene som brukes mot Elutstyr brukes som minst like gode argumenter for at Bilstereosenteret burde ha voktet domenet www.morel.no som en sulten hai dersom de hele tiden har ønsket å beholde det? Det er jo slik ting fungerer her i verden, om du går ut av køen for å hente deg en sjokolade og en is må du pent finne deg i å stille deg bakerst i køen og se på at fyren som stod bak deg legger varene sine på disken.
        Etikkspørsmålet kan jo ikke settes til side, når det er det eneste "problemet" (hvertfall for min del).

        At Bilradiosenteret aldri burde ha avbrutt sitt eierskap over domenet www.morel.no, er det vel liten tvil om.

        For øvrig har vel neppe verken sjokoladen eller isen ditt navn påskrevet, eller er den eneste av sitt slag, men om den hadde det, så JA, da hadde det jo vært dumt å gå ut av køen (og ikke vært noen vits i å stille seg i den igjen etterpå). Poenget her er jo at www.morel.no er unikt. Om Elutstyr hadde kjøpt www.vi-selger-bilstereo.no, hadde jo ingen sagt noe. :P

        Comment


        • #49
          Jeg må egentlig bare berømme Miniboom med utrolig god argumentering. Var usikker å skeptisk til denne diskusjonen i starten, men ble egentlig bare mer og mer enig med Miniboom. Er selv stort Morel fan (å har ikke noe å klage på når det gjelder Pål heller) og må si at jeg virkelig skulle ønske at Morel.no domenet ble løst ut, trenger ikke å lede til noen, da taper Pål de kunder han ville tapt uansett å dere slipper å bli anklaget for dårlig etikk.

          Ellers skulle jeg for diskusjonen sin del ha ønsket at Elutsyr.no hadde tatt diskusjonen mer på alvor og ikke bare avfeid argumentasjonen med (tildels) usakligheter...

          ellers håper jeg selvfølgelig at flest mulig tester ut ny siden til Morel og handler der

          Comment


          • #50
            Det er vel rett og riktig å benytte denne tråden til å gratulere Elutstyr.no (www.morel.no også, om man vil, hehe...) som rykende fersk Morel-forhandler.

            Tommel opp!

            Comment


            • #51
              Og nå kan du vel finne deg en hobby istedet for å legge deg opp i hvem som regger hvilket domene?
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #52
                Oioi, så tøff du er når du slenger med leppa på nettet, Rolf.

                En administrator på et nettforum, med 2,747 innlegg, ber MEG finne meg en hobby. Hehe. Go figure.

                Comment


                • #53
                  Rolf snakker bare sånn

                  Ikke ta det personlig hehe
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Miniboom View Post
                    Oioi, så tøff du er når du slenger med leppa på nettet, Rolf.

                    En administrator på et nettforum, med 2,747 innlegg, ber MEG finne meg en hobby. Hehe. Go figure.
                    Det må være dårligste "burn" ever Miniboom :P

                    Og jeg mente det egentlig, ingenting med å slenge med leppa, jeg syns bare hele tråden er idiotisk uten å gå videre inn på det.

                    Og min post-count er blitt høy pga jeg bruker forumet mitt hovedsaklig til hobbyen min, sånn.. bilstereogreier vettu, Domener og moralske problemer gidder jeg ikke bruke så mye tid på
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #55
                      Du snakker mest bambus her da Rolf Vedder på at under 30% av dine innlegg inneholder bilstereosnakk
                      Jonas Tautra
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Hifonic View Post
                        Du snakker mest bambus her da Rolf Vedder på at under 30% av dine innlegg inneholder bilstereosnakk
                        Pft! Vi er vel nede på 10%!

                        Jeg leser mye bilstereo atleast! Og ekke så veldig intressert i domenekrangel, hadde jeg ikke vært borte ei stund så hadde vel dette blitt kutta av tidligere eller i det minste bli flytta, for snakk om OT
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #57
                          Jeg lurte på hvorfor tråden hadde fått leve såpass lenge, ja. Hehe!

                          God helg, gutta!

                          Comment


                          • #58
                            God helg ja!

                            Øl og burger neste?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #59
                              Helt klart!
                              Per Kristian Parken
                              BMW e39 528IAT

                              Comment

                              Working...
                              X