Announcement

Collapse
No announcement yet.

Power Acoustik - har det blitt bedre?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Power Acoustik - har det blitt bedre?

Av nysgjerrighet, da jeg skal ha noe til å drive en SVÆR basshøyttaler (og her snakker vi verken musikalsk nytelse eller dB-konkurranser), er det noen som har vært borti BAMF 5500/1D?

Den leverer noe slikt som 1500-2000W RMS, tenker jeg. I beste fall. Med det vil holde. En som har sprukket frontruta på bilen med to Type R 15" og en slik, så den bør være grei til prisen?

ca. 3000,- inkl. frakt og mva fra USA, liksom? Nice price. Og den ser faktisk grei ut, med to innganger for strømkabler osv. Liten er den også, rent fysisk.

Link til bilder!

Eventuelt er MB QUART DSC2000.1D et bedre valg. 4000,- inkl. frakt og mva, 2000W RMS - og Maxxsonics er jo en litt mer respektabel produsent, kanskje?

Er det for øvrig noen som har erfaring med SQ'en fra Hifonics-forsterkerne?

Comment

Hmmm. Forste som slo meg var vel at dette har jeg sett før, men da sto det Rockford Fosgate på forsterkeren.

Comment

Ja, veit de har kopiert designet

Comment

Hvis du er glad i mye kina, da er du sikkert ogsa glad i Power acoustic. Likevel vil jeg si at de horer til de bedre i klassen. Og Bamf er faktisk helt ok forsterkere. Men, all denne handelen fra USA har jo ogsa sine baksider for bade kunde og forhandler. Men snuser du litt andre steder i skandinavia sa finner du samme forsterkeren til ja samme prisen.

Pris mot effekt, ja da er BAMF 5500 bra
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

Comment

Bruktpris mot effekt, da var også Helix Dark Blue 1000.2 ganske bra. Så jeg kjøpte en sånn brukt av en på forumet i dag.

Problem løst - men takk for innspill!

Bare å finne en måte å gjemme forsterkeren på nå da, for de ser jo ikke ut i måneskinn! :P

Comment

Men bare vent nåt du får fyrt den i gang! De er strømsterke og leverer så det hyler etter
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Høres bra ut!

Comment

Working...
                X