Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyhet fra Ground Zero, Norges billigste enkel din dvd spiller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vi er tom for første parti, men nye er bestillt inn og kommer fortløpende.

Det er bare å legge inn bestilling, men 1-2 uker leveringstid kan påregnes.

Comment

Da har vi nye på lager.

Vi har forhandlet frem en bedre pris hos leverandøren vår, så nå går spilleren for 5499,-

Fortsatt fraktfritt.

Comment

De som vil teste den og skrive en anmeldelse her på forumet og på produktsiden får spilleren til 5000,- :-)

På lager for superrask levering!

Comment

Avslag på Hele 499 riksdaler for at du skal dra nytte av det og selge mange fler?
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

Prisen er presset ganske langt ned etter vi reduserte prisen sist, om anmeldelsen blir bra vet jeg jo heller ikke :-)

Vi kan nok gå ned til 4500,- for de tre første som tar kontakt og vil teste den :-)

Comment

Haha. Et kremeksempel på hvor lite spesielle disse "spesialprisene" egentlig er.

Kompis-pris/spesial-pris/tilbudspris/Norges billigste. Selgere er og blir selgere. Mangler bare litt syting om hvor lite du tjener pr. spiller nå, så er sirkelen sluttet.

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                Haha. Et kremeksempel på hvor lite spesielle disse "spesialprisene" egentlig er.

Kompis-pris/spesial-pris/tilbudspris/Norges billigste. Selgere er og blir selgere. Mangler bare litt syting om hvor lite du tjener pr. spiller nå, så er sirkelen sluttet.
                Har du egentlig ikke noe annet å bedrive fritiden din med enn å sitte hele dagen å prøve å ødelegge salgstråder her inne?

Samme hva jeg gjør for å prøve å gi forumbrukerne her et godt tilbud, så er det konstant negative kommentarer fra deg.

Du skjønner vel at jeg kan selge 3 spillere til en god pris for kanskje å selge flere senere, med fortjenesten jeg trenger for å kunne leve av å drive med bilstereo.

De selger grandiosa med tap i dagligvarebutikkene for å kapre kunder som kjøper andre varer. Hvorfor tror du brødvarer og melk står innerst i butikken? Du skjønner tydeligvis ikke enkel forretningsdrift.

Håper du etterhvert finner deg en annen hobby enn å registrere deg på forum kun for å komme med dumme utsagn.

Comment

Originally posted by Elutstyr.no View Post
                  Har du egentlig ikke noe annet å bedrive fritiden din med enn å sitte hele dagen å prøve å ødelegge salgstråder her inne?
                  Jeg bruker langt kortere tid på å skrive innleggene, enn du bruker på å irritere deg over dem. Åpenbart! For øvrig finnes det en egen "til salgs"-del som du kunne prøvd å legge denne tråden i til å begynne med. Bare et tips, så jeg finner fremtidige tråder lettere.

Samme hva jeg gjør for å prøve å gi forumbrukerne her et godt tilbud, så er det konstant negative kommentarer fra deg.
                  Mitt første innlegg i tråden, var faktisk til din fordel. Du verdsetter meg ikke i det hele tatt, og ser bare det negative jeg gjør. Utakk er verdens lønn. *sutre høyt*

Du skjønner vel at jeg kan selge 3 spillere til en god pris for kanskje å selge flere senere, med fortjenesten jeg trenger for å kunne leve av å drive med bilstereo.

De selger grandiosa med tap i dagligvarebutikkene for å kapre kunder som kjøper andre varer. Hvorfor tror du brødvarer og melk står innerst i butikken? Du skjønner tydeligvis ikke enkel forretningsdrift.
                  Selvsagt skjønner jeg. Man blir ikke feit av å være ærlig, og det er greit å bruke fluepapir! Roger og mottatt.

Håper du etterhvert finner deg en annen hobby enn å registrere deg på forum kun for å komme med dumme utsagn.
                  Takk for omtanken, altså! Jeg lover å prøve!

Og jeg håper at du en gang, i fjern fremtid, finner deg en ordentlig jobb hvor du ikke trenger å syte i de sene nattetimer på et nettforum, for å tjene nok til salt i grøten.

Comment

Ikke at jeg på noen måte anbefaler denne fremfor GZ-modellen, som sansynligvis ER mye bedre, men argumentet ditt var faktisk "billigste enkel-DIN", og det stemmer i alle fall ikke så godt. Hehe.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736

Hadde heller kjøpt GZ, though.
                    Tror jeg fant en enda billigere 1din spiller med skjerm
                    http://www.pixmania.com/no/no/305867...b-sd-cdv1.html
                    //Roy AS
                    Volkswagen Passat 1.9TDI 1999
                    /////Alpine, RockFord, Pioneer.

Comment

Grattis, du fant den største søppelspilleren som er og oppdrive

Comment

Vel... fra Pixmania: "2 års garanti - Betaling ved ekspedisjon - 14 dagers angrerett - fornøyd eller pengene tilbake ... "

Så det er jo bare å teste søpla. Hehe. Fungerer sikkert fint som underholdning til en campingvogn eller noe, men hadde vel ikke satt den i bilen jeg bruker til daglig. Sikkert en lite hyggelig lydmessig opplevelse, i alle fall.

Comment

Ja pixmania har greie kjøpsvilkår

Men som du skriver så tviler jeg på at det er noe kjemeprodukt...

Comment

Spilleren er utstillt og oppkoblet i butikken i Molde for den som eventuelt måtte ønske å teste den :-)

Vi har også fått inn en annen veldig spennende spiller fra GZ:
                            Ground Zero GZCR 635DVD-B 3,5" skjerm - 3 x RCA
                            http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=3058

Fikk den i dag, men virker å være av veldig god kvalitet, og bra bilde på video.

Comment

Har en av denne liggende i butikken nå. Den er kommet i retur fordi en kunde mente subutgangen ikke fungerte. Har ikke testet den, så det kan hende den funker.

Uansett så går denne billig. Kan selge denne ene spilleren til 3500,-

Den kjøpes da med denne eventuelle feilen.

Man kan f.eks bruke forsterkeren i spilleren til høyttalere og bruke de andre rca utgangene til sub, så er ikke dette noe problem.

Eventuelt kan man gi bud. Send meg mail om du er intr.

Comment

Jeg bruker langt kortere tid på å skrive innleggene, enn du bruker på å irritere deg over dem. Åpenbart! For øvrig finnes det en egen "til salgs"-del som du kunne prøvd å legge denne tråden i til å begynne med. Bare et tips, så jeg finner fremtidige tråder lettere.

Mitt første innlegg i tråden, var faktisk til din fordel. Du verdsetter meg ikke i det hele tatt, og ser bare det negative jeg gjør. Utakk er verdens lønn. *sutre høyt*

Selvsagt skjønner jeg. Man blir ikke feit av å være ærlig, og det er greit å bruke fluepapir! Roger og mottatt.

Takk for omtanken, altså! Jeg lover å prøve!

Og jeg håper at du en gang, i fjern fremtid, finner deg en ordentlig jobb hvor du ikke trenger å syte i de sene nattetimer på et nettforum, for å tjene nok til salt i grøten.
                                Oi oi oi!

Nå fikk jeg faktisk bakoversveis

At det er mulig å være så bedriten visste jeg faktisk ikke. Skulle ønske jeg kunne diskutere like bra som deg, for da kunne jeg sittet i stortinget som politiker og snakket mest sprøyt av dem alle og fått en ekstremt god lønn for å oppføre meg som en dust!

Ikke for å starte en diskusjon, men her måtte jeg bare komme elustyr til gode altså. Men jaja, var bare å sette seg ned med popcornet nå i vente på at du skal gi meg en skikkelig på tygga tilbake nå
                                Last edited by DD-Henrik; 12-02-2010, 14:36.
                                Tidligere importør for Digital Designs,
                                overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Working...
                                X