Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine vs the rest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alpine vs the rest

Noen som har noen erfaringer med alpine komponentsett i sammenheng med sq bruk..??? Dem er jo en av hovedsponsorene i emma, men har ikke kommet i kontakt med noen som har brukt det i konkuranse sammenheng... Tester/annbefalinger av produktene dems e.l.????

Nå har alpine en del mer enn frontsett.. cd spillere f.eks... er en del i EMMA med Alpine cd/dvd spillere. Alpine har F#1 status som er meget egnet for sq.. F#1 forsterkere, spiller (som er borte fra markedet nå) høyttalere er meget egnet for sq..

Og snart kommer etterkommeren til 701 boksen fikk jeg fortalt så nå gleder jeg meg.. en meget vellegnet boks for en EMMA bil..

Nå er det ikke Alpine som er hovedsponsoren til EMMA, men AudioCom, bare at AudioCom har valgt merkenavnet Alpine til å reklamere med.. AudioCom har flere merker som absolutt ikke er uegnet for sq, de leverer installasjons matriell, dempematriell kabler og koblings utstyr.

Merker de selger bortsett fra alpine finner du her http://www.audiocom.no/
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

hiver meg inn i denne tråden da jeg har et spørsmål som går på det samme.
      hvordan er alpine spx117pro vs feks focal morel osv til samme pris.. rundt 6000kr.

Comment

Dette kommer jo helt an på tuning, montering og spesielt smak da.
        Du får prøve å få lyttet på litt forskjellig og finne det man liker best
        Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Dette Alpine-settet, mener du, mx_power?

http://cgi.ebay.com/Alpine-SPX-17PRO...d=p3286.c0.m14

3000,- inkl. frakt og mva fra eBay, ikke verst det?

Comment

er det ja.. er jo halvpris.. hmm..

liker lyden i seas reference og de "vanlige" type X settene,,

Comment

Originally posted by Erik André View Post
              Nå har alpine en del mer enn frontsett.. cd spillere f.eks... er en del i EMMA med Alpine cd/dvd spillere. Alpine har F#1 status som er meget egnet for sq.. F#1 forsterkere, spiller (som er borte fra markedet nå) høyttalere er meget egnet for sq..

Og snart kommer etterkommeren til 701 boksen fikk jeg fortalt så nå gleder jeg meg.. en meget vellegnet boks for en EMMA bil..

Nå er det ikke Alpine som er hovedsponsoren til EMMA, men AudioCom, bare at AudioCom har valgt merkenavnet Alpine til å reklamere med.. AudioCom har flere merker som absolutt ikke er uegnet for sq, de leverer installasjons matriell, dempematriell kabler og koblings utstyr.

Merker de selger bortsett fra alpine finner du her http://www.audiocom.no/
              Vet du om etterkommeren til 701 kommer i år?
              Veit om F#1 status men det er jo for dem som blir sponset eller har altfor mye penger...
              Tenkte mer på type X serien, men har ikke kommet over en butikk enda som har det på demo...

Comment

høres spennende ut med nye bokser!
                Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Working...
                X