Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine CDA-9887R vs Pioneer DEH-P88RS II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

har ikke mer enn 120 gb på en ipod og så 30 gb på en minnepenn. hva jeg skal med alt? har ikke peiling, haha

Men er kjekt på langturer å ha masse musikk som man aldri har hørt før
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
      Med Pioneer har du mulighet for å kjøpe et USB-adapter til 100,- på eBay, og en USB2.0-minnepinne av ønsket størrelse (fra 50 spenn og oppover, jeg kjøpte 8GB for 179,-). Like lett å navigere som om det er en MP3-CD i spilleren, kjapt og fint (hvertfall på min).

Skjønner ikke vitsen med å bruke iPod når man bare kan ha en liten minnebrikke? Ikke i bilen, i alle fall.
      litt ot men hvor da hen lengter etter usb
      Keep it country

Comment

Originally posted by bjaa View Post
        Hehe.. Ipod har jo fort 160 GB å rutte med da, blir litt forskjell på det og en USB minnepinne , ikke for å pirke i det hele tatt ^^

Skader aldri med x antall 1000 sanger i bilen heller
        Den støtter USB-harddisker også... Brukte pinnepinne som eksempel.

Comment

Originally posted by raaneren91 View Post
          litt ot men hvor da hen lengter etter usb
          Oooh. Hehe... My bad her!

En stund siden jeg sjekket. :P Min spiller har USB innebygget.

Det billige adapteret ($4-10) er til iPod, USB-adapteret koster $130 inkl. frakt til Norge, altså fort ca. 1000,-.

Linky...

Comment

spille med d/a i spilleren når man bruker ekstern mp3 som signalkilde

Kan noen spiller i 4-800kr klassen spille med den innebygde d/a converteren i spilleren, når man bruker en nano ipod feks.?? Jeg syntes det er så utrolig døll lyd i d/a converteren til ipoden!!. Har selv en Alpine 9887r og den bruker analog lyd rett fra ipoden. jeg er ellers ganske fornøyd med spiller. Tror på ingen måte at den kommer til å vare like lenge som en pioneer spiller ofte gjør. Kvaliteten virker litt sånn halvgrei, men lyden tror jeg er bra.

Comment

Originally posted by melancool View Post
              Kan noen spiller i 4-800kr klassen spille med den innebygde d/a converteren i spilleren, når man bruker en nano ipod feks.?? Jeg syntes det er så utrolig døll lyd i d/a converteren til ipoden!!. Har selv en Alpine 9887r og den bruker analog lyd rett fra ipoden. jeg er ellers ganske fornøyd med spiller. Tror på ingen måte at den kommer til å vare like lenge som en pioneer spiller ofte gjør. Kvaliteten virker litt sånn halvgrei, men lyden tror jeg er bra.
              Dær er jeg enig på det som går på kvalitet. Jeg tror at pioneer varer en god del lengre,uten at jeg har bevis.
              Hadde en Alpine-spiller på slutten av 90 tallet og etter et år merket jeg at lyden hadde forandra seg,og den hadde vanskeligere for å lese plater. Jeg hadde den inne til rep og de sa at laser var slitt. Men det gikk ikke på garantien siden dette var en slitedel.
              Pioneer DEH P7300´en min fra 01 spiller pent og tar fortsatt de mest herpa plater. Selfølgelig merker en at den ikke er ny,men den henger godt med.

Bol
              No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Pioneer DEX-P99RS gjør dette visstnok. Har selv ikke prøvd den på ipod, men ifølge diverse fora rundt om skal den gjøre det. Bruker USB harddisk, og det er ingen forrining i lydkvalitet og nivå. Da har jeg testet det veldig kritisk på akkurat samme lydfil og på "over middels" bra utstyr

Comment

takk for svar.

Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
                  Pioneer DEX-P99RS gjør dette visstnok. Har selv ikke prøvd den på ipod, men ifølge diverse fora rundt om skal den gjøre det. Bruker USB harddisk, og det er ingen forrining i lydkvalitet og nivå. Da har jeg testet det veldig kritisk på akkurat samme lydfil og på "over middels" bra utstyr
                  Er det noen som har denne spilleren (dex99) Hva er grunnen til at de fleste velger 88 modellen ? jeg kjenner ingen som har 99 og pris er ikke så veldig viktig for mange som skal ha en feit spiller. (for meg er det viktig, fortsatt skole ett halvt år til) hvorfor er 88 så populær i forhold ?

Comment

Er det noen som har denne spilleren (dex99) Hva er grunnen til at de fleste velger 88 modellen ? jeg kjenner ingen som har 99 og pris er ikke så veldig viktig for mange som skal ha en feit spiller. (for meg er det viktig, fortsatt skole ett halvt år til) hvorfor er 88 så populær i forhold ?
                    Det er fordi den kom iløpet av det siste halve året, og at den koster 10 000 mot for 88 en som koster 6000
                    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Working...
                    X