1mtr er nok drøyt, en utveksling er nok løsningen i alle tilfeller, så dette kommer helt an på hvordan du lager dette.
oki. får se hva jeg kommer over. men jeg skal iallefall fall løfte bakluken rett opp slik at det blir stående litt over taket er tanken iallefall. om jeg får det til er noe helt annet
tror nok det er noen kvelder med sveiseapparatet som skal til før å løse det du tenker på. du bør egentlig kunne klare deg med en liten aktuator om du lager det riktig. å ha lange sylindere som stikker rett om når luka går opp tror jeg ikke vil se spesielt smidig ut,
tror nok det er noen kvelder med sveiseapparatet som skal til før å løse det du tenker på. du bør egentlig kunne klare deg med en liten aktuator om du lager det riktig. å ha lange sylindere som stikker rett om når luka går opp tror jeg ikke vil se spesielt smidig ut,
har sett en bil med dette i finland nå. og det så ikke så ille ut. men finere kunne det nok vært også. ja jeg må gruble mye på dette. men er en litt kul tanke å fått det til også.
skal du bare åpne luka? men orginale hengsler? eller uten hengsler?
festene må nok gjøres om. på den bilen jeg så, så hadde de gjort om henglsene der hvor bakluka var festet på taket. de hadde blitt gjort om til et sylinder feste hvor pinnen fra bakluka gikk ned i denne sylinder festet på karosseriet. ikke sikkert du skjønte dette men. litt vanskelig å forklare. det samme var også låse mekanismen til bakluka var byttet ut i samme opplegget. det vil si at den ikke låser seg men blir låst av at luka fester seg ned i disse sylinder formede festene som de pinnene fra bakluka går ned i.
snakk med feks. handinorge eller handicare eller lignende firma.. de driver med masse sånne løsninger med dører som kan åpnes lukkes, heiser ect. og har kansje løsninger eller deler du kan få/kjøpe.
Honda har noe lignende system på CRX delsol med elektrisk targatak, men den løfter bare en halvmeter ca. Men sikkert ikke dumt å kikke nærmere på en sånn for å studere teknikken for å få dette til.
snakk med feks. handinorge eller handicare eller lignende firma.. de driver med masse sånne løsninger med dører som kan åpnes lukkes, heiser ect. og har kansje løsninger eller deler du kan få/kjøpe.
bare ett forslag.
ja det var et bra forslag. vet de holder til i byen her så de går det ann å høre med
Comment