Bol. Ikke sikker paa frakt. har ikke bestilt saapass tunge ting fra statene foer.
Haakon. Okei. Lyst paa saane du og da?
Tja,men d har ikke seddelboka mi.... For å være helt ærlig. Jeg SKAL ha meg 3 eller 4 stk DDaudio 2515 eller 3515,så dær ryker feriepengene mine etter jul jah.
Så får Søs ny kasse med 2x15 Type R..
Faren hennes holder på med den(B23E) så den blir henta etter helga.
Ny kasse jah. Vet ikke om det blir 3 eller 4 så jeg har lyst å "ta en Hifonic" i 745´en mtp kasse.
Men de Soundsplinter-elementene. Noen som har ei formening hva det vil koste å få sendt sånne til Norge dah?
Bol. Ikke sikker paa frakt. har ikke bestilt saapass tunge ting fra statene foer.
Haakon. Okei. Lyst paa saane du og da?
Hadde lenge lyst på, men når de ikke lager dem lenger (da de har vært out of stock i over ett år) har jeg for lengst slått det fra meg. Kjører nå med et par Digital Designs 8-tommere istedenfor, og er storfornøyd
Dette er vel det nærmeste du kommer, som du ser i første innlegget er underleverandøren som lagde disse subbene for soundsplinter konkurs, så de vet ikke når de kommet til å få laget de igjen.
Om det ikke hadde vært for at lageret "alltid" er tomt, hadde jeg hatt RL-p18 i bilen nå... Men de er ikke ventet inn igjen før godt ute i 2010...
Men, kostnadsmessig, så er det jo billigere å kjøpe flere av disse (om du skal ha små elementer). De har blitt veldig hyggelig priset! Er halvparten av membranarealet, men så får du 4 til prisen av en RL-i8.
Comment