Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips bygging av kasse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips bygging av kasse?

    har en kicker l7 12" som i dag står i ei lukka kasse,men kunne tenkt meg å bygget ei porta en og hørt om det blir noe forskjell!

    det jeg da lurer på er om det lønner seg å lage med porter ala dette?



    eller vanlige porter?

    er en a4 sedan det er snakk om,holder det med å ta ut høytalerne i hattehylla for å få mer trykk inn i bilen eller bør jeg montere porter der?takker for svar!

    om noen kunne tegna ei kasse til meg hadde vært supert,ute etter høy fast bass
    Last edited by knut86; 27-10-2009, 22:18.

  • #2
    ser bra ut, har du noe form for ski luke fra bagasjerommet å inn i bilen? å hvor mange liter blir den kassa på?

    Comment


    • #3
      bildet tok jeg fra en annen side,jeg har kunn en l7har ikke skiluke,kunn nedfellbart midtarmlene,er metall i hele seteryggen,så den skal få være slik den er,men skal ta ut høytalera i hattehylla og høre på lyden da,er jo org høytalere med gitter på så det vil jo ikke vises..vil helst det skal se så originalt ut som mulig

      subben drives av en zx 750.1 nå,men skal byttes til fordel for zx 1000.1 om jeg får tak i en til en rimelig penge

      Comment


      • #4
        hadde tenkt meg ei kasse på ca 90-100l,har handla meg to porter nå som jag skal få plassert oppa kassa så de blir stående rett under grillene til høytalerne som stod i hattehylla..

        Comment

        Working...
        X