Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fi BTL 18" VS. Ascendant Audio Mayhem 18"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fi BTL 18" VS. Ascendant Audio Mayhem 18"

Ikke store prisforskjellen på disse 2 , selv har jeg fått et godt inntrykk av Fi , men hadde vært greit å høre hva andre (som kansje til og med har hørt begge disse elementene) synes.

Disse to er veldig like, både når det gjelder pris og specs, men Mayhem har høyere litt høyere effekt tåelighet og 2 mm mer xmax bla. men tror ikke det er så stør forskjell man merker med øret på disse to. Du får en veldig god sub uansett om du velger BTL eller Mayhem
    Mvh Werner Harstad

Comment

Var det bråk du skulle ha?
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Maelstrom'en skal ha god lydkvalitet, men de nekter å sende til Norge. Vi her til lands må handle fra den svenske nettbutikken som forhandler Exodus... Og det er en smule dyrere, kan man si. :P

Et rimeligere alternativ (pga frakt, bl.a.) som også er en 21", er Incriminator Audio sin DP21.

Comment

4 x 18" og 4 stk 4kw-forsterkere, moddet til å yte 7kw, pr subwoofer, iflg. han duden som postet T3-filmene?

Bør nesten forvente knuste ruter med såpass effekt. :O

Comment

stod digital designs på panseret i alle fall
            mvh Sindre Carlsen

Comment

Den det ikke står hvilket merke, mener jeg på er DD men er usikker. Kom opp på søkeresultatene når jeg søkte på Digital Designs og inne på profilen hans, har han noe DD greier og slikt. Men vet ikke sikkert såklart.

Men den som spilte 170db var DD hvertfall
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

T3 har jeg sett på ja. Blir litt for dyrt. er nesten 3 ganger dyrere den , heheh. Men sikkert en morro sub. Skal nevnes at det fortsatt er lenge til det blir handling , men vil se på flere subber , å høre hva folket mener.

Om det er bråk jeg vil ha? Tja , vil ha SYK bass jeg..

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
                  T3 har jeg sett på ja. Blir litt for dyrt. er nesten 3 ganger dyrere den , heheh. Men sikkert en morro sub. Skal nevnes at det fortsatt er lenge til det blir handling , men vil se på flere subber , å høre hva folket mener.

Om det er bråk jeg vil ha? Tja , vil ha SYK bass jeg..
                  Kjøp så store elementer du har plass til (kasse-messig, altså), med høy xmax, lav tuning og masse effekt. Syk bass.

Comment

Working...
                  X