Ikke store prisforskjellen på disse 2 , selv har jeg fått et godt inntrykk av Fi , men hadde vært greit å høre hva andre (som kansje til og med har hørt begge disse elementene) synes.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fi BTL 18" VS. Ascendant Audio Mayhem 18"
Collapse
X
-
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Maelstrom'en skal ha god lydkvalitet, men de nekter å sende til Norge. Vi her til lands må handle fra den svenske nettbutikken som forhandler Exodus... Og det er en smule dyrere, kan man si. :P
Et rimeligere alternativ (pga frakt, bl.a.) som også er en 21", er Incriminator Audio sin DP21.
Comment
-
Den det ikke står hvilket merke, mener jeg på er DD men er usikker. Kom opp på søkeresultatene når jeg søkte på Digital Designs og inne på profilen hans, har han noe DD greier og slikt. Men vet ikke sikkert såklart.
Men den som spilte 170db var DD hvertfallTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
T3 har jeg sett på ja. Blir litt for dyrt. er nesten 3 ganger dyrere den , heheh. Men sikkert en morro sub. Skal nevnes at det fortsatt er lenge til det blir handling , men vil se på flere subber , å høre hva folket mener.
Om det er bråk jeg vil ha? Tja , vil ha SYK bass jeg..
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostT3 har jeg sett på ja. Blir litt for dyrt. er nesten 3 ganger dyrere den , heheh. Men sikkert en morro sub. Skal nevnes at det fortsatt er lenge til det blir handling , men vil se på flere subber , å høre hva folket mener.
Om det er bråk jeg vil ha? Tja , vil ha SYK bass jeg..
Comment
Comment