Announcement

Collapse
No announcement yet.

Poppelyd i høytalere..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Poppelyd i høytalere..

Jeg har et spørsmål. Når jeg skrur på anlegget i bilen så kommer det en høy og sterk "poppe" lyd fra suben. Anlegget er vel omking 7mnd gammelt og ikke opplevd dette før et par dager siden. Hva kan problemet være? Har alltid kommet en liten klikkelyd når forsterkeren slår seg på. Det er en JL Audio 450/4 forsterker og en W6 12" sub, kanskje noen kjenner til dette problemet?

Hilsen Espen

er vel for dårlig jording ett eller annet sted. Evnt. jordebanen i spilleren som har tatt kvelden..
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Hadde samme problem før, ble borte da jeg byttet bil. Så tipper det har noe med jording, enten til forsterker eller spiller å gjøre.

Comment

Ok, takk for det.. tenkte jeg skulle skru opp jordingen til forsterkern til å begynne med for å få filt ned litt.. Dersom det er jrodbanen i spilleren er det plutselig noe annet, for det går kanskje ikke på garantien?? men det ordner seg vel etterhvert...

Comment

Working...
        X