Announcement
Collapse
No announcement yet.
Noen som selger Visonik i norge?
Collapse
X
-
jeg kjørte rundt med 2 es300 i båndpasskasse og det spilte bra
http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=722
Originally posted by Dag Johansen View Post3kammer båndpass.
1stk ES300 i hver sitt lukkede kammer på 27 liter som spiller inn i et felles kammer på 61 liter.
Rør fra felleskammeret og inn i kupeen: 15cm aeroport 16cm lang.
Alternativt 2stk 10cm porter på 15cm.
Mvh
Dag JohansenLast edited by simso; 01-11-2009, 18:11.VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Jeg har som sagt fått en bandpasskasse anbefaling fra bassbrothers,med ett ground zero element som jeg hadde litt troa på egentli. Men så leser jeg i en tråd her på forumet att anbefalingene til bassbrothers ikke er til å stole på, fordi dem anbefaler samme kasse på alle elementer dem selger. Er det flere som har erfaringer med dette?
Comment
-
Originally posted by volvogeek View PostJeg har som sagt fått en bandpasskasse anbefaling fra bassbrothers,med ett ground zero element som jeg hadde litt troa på egentli. Men så leser jeg i en tråd her på forumet att anbefalingene til bassbrothers ikke er til å stole på, fordi dem anbefaler samme kasse på alle elementer dem selger. Er det flere som har erfaringer med dette?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Tja... saken er jo at mange 12" elementer funker fint i en 30 liters lukka kasse. Vil jeg tørre å påstå da Kan ikke dra alt under en kam, men innebærer vel tildels riktighet det dem sier.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by volvogeek View Postdet ble Rockford av det til slutt gitt RFD2112 (HX2 PUNCH) så nå lurer jeg på om noen har disse pappirene som fulgte med denne subben når den var ny den med kasseforslag å greier
Comment
-
Originally posted by kimmen View Postdet finner du garantert visst du leter på www.rockfordfosgate.com
Comment
Comment