Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som selger Visonik i norge?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by volvogeek View Post
    Har fått snakka med bassbrothers, å de har bygget bandpass kasse i en vovlo 940 før. De anbefalt meg 2 av denne: http://www.bassbrothers.no/display.a...0110&prodid=53 pluss att jeg fikk nøyaktig kasse mål

har 2 sanne sjøl i bandpass kasse. speler meget bra!

Comment

Originally posted by KimVolle View Post
      har 2 sanne sjøl i bandpass kasse. speler meget bra!
      kult, bruker du oxo 2x4" rør?

Comment

kult, bruker du oxo 2x4" rør?

Jupp. Han Frode på bassbrothers so he tegna kassa mi med

Comment

jeg kjørte rundt med 2 es300 i båndpasskasse og det spilte bra
          http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=722

Originally posted by Dag Johansen View Post
          3kammer båndpass.
          1stk ES300 i hver sitt lukkede kammer på 27 liter som spiller inn i et felles kammer på 61 liter.
          Rør fra felleskammeret og inn i kupeen: 15cm aeroport 16cm lang.
          Alternativt 2stk 10cm porter på 15cm.

Mvh
          Dag Johansen
          Last edited by simso; 01-11-2009, 18:11.
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

Comment

nå må vi passe på så ikke problemet blir ett luksusproblem:P hehe neida, takk å bokker for alle svar jeg men jeg er en veldig ubesluttsom fyr...

Comment

Jeg har som sagt fått en bandpasskasse anbefaling fra bassbrothers,med ett ground zero element som jeg hadde litt troa på egentli. Men så leser jeg i en tråd her på forumet att anbefalingene til bassbrothers ikke er til å stole på, fordi dem anbefaler samme kasse på alle elementer dem selger. Er det flere som har erfaringer med dette?

Comment

Jeg har som sagt fått en bandpasskasse anbefaling fra bassbrothers,med ett ground zero element som jeg hadde litt troa på egentli. Men så leser jeg i en tråd her på forumet att anbefalingene til bassbrothers ikke er til å stole på, fordi dem anbefaler samme kasse på alle elementer dem selger. Er det flere som har erfaringer med dette?
                Var en som kommentere det. Ingenting å henge seg opp i. Det det var snakk om var lukkede kasser, ikke båndpasskasser.
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

la merke til att det ikke var bandpass kasser..men i utgangspunktet har det ingen betydning i ett slikt tilfelle. Men jeg tviler egentlig på att dem ikke bryr seg mere en dette

Comment

Tja... saken er jo at mange 12" elementer funker fint i en 30 liters lukka kasse. Vil jeg tørre å påstå da Kan ikke dra alt under en kam, men innebærer vel tildels riktighet det dem sier.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

Comment

okei..da stoler jeg på karene på bassbrothers

Comment

okei..da stoler jeg på karene på bassbrothers
                        Bra. du blir ikkje skuffet!

Comment

det ble Rockford av det til slutt gitt RFD2112 (HX2 PUNCH) så nå lurer jeg på om noen har disse pappirene som fulgte med denne subben når den var ny den med kasseforslag å greier

Comment

det ble Rockford av det til slutt gitt RFD2112 (HX2 PUNCH) så nå lurer jeg på om noen har disse pappirene som fulgte med denne subben når den var ny den med kasseforslag å greier
                            det finner du garantert visst du leter på www.rockfordfosgate.com

Comment

Originally posted by kimmen View Post
                              det finner du garantert visst du leter på www.rockfordfosgate.com
                              takk for tipset fant det der ja. Men der var det ingen bandpass kasser men jeg vet dette skal funke bra, fordi det har jeg hørt før. jeg får sikkert se litt på nettet... ikke enkelt å suge i engelsk i slike tilfeller:P

Comment

Working...
                              X