Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leter du etter SoundMagus-forsterkere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    http://www.metacafe.com/watch/284546...agus_demo_car/

    Comment


    • #32
      Gå på www.ay-er.com. De har visst hele produktspekteret. Ser ut til å være en tyrkisk sjappe.

      Så da er det bare å dra til Istanbul på ferie. :P

      Comment


      • #33
        Hairtrick gjorde jeg med en pioneer 1500w amp, så skal ikke så mye til

        Det er egentlig bare å bygge en svæææær kasse og ha noen elementer som kan flytte litt luft så er bare å sette i gang folkens

        Comment


        • #34
          Originally posted by dBcompaniet View Post
          Hairtrick gjorde jeg med en pioneer 1500w amp, så skal ikke så mye til
          Med vidåpen dør? :P

          Uansett, poenget er jo at dette er billig kinavare. En Pioneer-forsterker på 1500W RMS (2 ohm, og er 1 ohm stabil) har en villedende pris på 10.000,- alene. Jeg er nokså sikker på at en X-3200 yter det samme, til under en tredel av prisen. Lever kanskje ikke like lenge, though.

          Bilradiospes

          Comment


          • #35
            Vidåpen dør og ett kvinnfolk som nesten dekker hele åpningen (etter hva jeg kunne se på den SoundMagus videoen..

            Men kan godt ta en billig forsterker jeg, så får vi se hva vi kan få ordna.
            4x15" til en rimelig penge og en forsterker på tja, 2000w rms..

            Skal se når vi får tid til å bygge det, og skal poste en oppdatering på forumet når det er klart

            Comment


            • #36
              Det er kult.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Miniboom View Post
                Med vidåpen dør? :P

                Uansett, poenget er jo at dette er billig kinavare. En Pioneer-forsterker på 1500W RMS (2 ohm, og er 1 ohm stabil) har en villedende pris på 10.000,- alene. Jeg er nokså sikker på at en X-3200 yter det samme, til under en tredel av prisen. Lever kanskje ikke like lenge, though.

                Bilradiospes
                Når jeg skulle lage hairtrick i omegaen, så skulle jeg prøve å gjøre det bak bare for å teste litt, og da blåste det faktisk mer i håret til exen når venstre fordør var åpen. Utrolig nok, men hvorfor får nok noen som driver med aerodynamikk svare på
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #38
                  Trodde vi var enig om at det heter SoundAnus jeg......
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by InstallBay View Post
                    Trodde vi var enig om at det heter SoundAnus jeg......
                    Endelig en som kom med et alternativ...

                    Epifant, kanskje du ikke kan høre 2 THD ved de kurvene, men samtidig vet du ikke hvordan det signalet ser ut når du ikke bruker en sinustone, men derimot musikk.

                    Vet at du nok har grobunn for dypere kunnskap så vi trenger ikke belære hverandre om hva man kan lese på nettet om dempingsfaktor o.l.

                    Alt henger sammen og alt kan velte som dominobrikker. Dustehue, thd, null kontroll, dårlig hørsel = noe som kan gå i stykker før eller senere...

                    Har du lite med penger og behandler magus pent, jo da er det helt sikker ok for de som ikke er audiofile, men det finnes de som aldri i verden vil akseptere en THD på over 1%. Men sånn er vi jo så ulike og godt er det.
                    Subjektivitet og objektivitet, igjen bare dominbrikker i en rekke.
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

                    Comment


                    • #40
                      Jeg tror nok man får 1%THD av alle forsterkere bare man jukker opp gain nok og volum nok Men som sagt, man trenger ikke være idiot og øke volum så mye at forvregningen blir så høy, selv ikke på SoundAnus!
                      Jonas Tautra
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • #41
                        Nettopp, Mr. Jonas.

                        Comment

                        Working...
                        X