Hehe, "alle" i USA kjører Chrysler, i Norge er det ikke så mange. Antagelig fordi Voyager/Stratus har omtrent like høy kvalitet som en gjennomsnittlig Fiat. Og ja, jeg har jo også kjørt Fiat, Jonas. OG har hatt Focal - og har Hertz-høyttalere nå. :P ^^
Har 10.000 problemfrie kilometer på PT Cruiser'n, i alle fall. Siden juni.
Har hørt det skal være bra, og hadde et Cadence komponentsett som minnet veldig om Dynaudio i designet på midbassen, og det var noen veldig gode midbasser (CVL-6K, het settet). Om de hadde noe med Dynaudio å gjøre utenom at de liknet ekstremt fysisk, aner jeg ikke.
Det var 3,75" spole eller noe sånt, ganske massivt på en 6,5".
Lurer på å vente en liten stund med å kjøpe nytt frontsett og heller satse på å kjøpe en ny forsterker til frontsettet jeg allerede har(Focal 165V1).
har sett på denne en stund nå.
og da bruke denne til subbene frem til jeg får råd til B2Audio M12.
men vi får se skal en tur til Elutstyr imorgen og browse litt.
Har hørt det skal være bra, og hadde et Cadence komponentsett som minnet veldig om Dynaudio i designet på midbassen, og det var noen veldig gode midbasser (CVL-6K, het settet). Om de hadde noe med Dynaudio å gjøre utenom at de liknet ekstremt fysisk, aner jeg ikke.
Det var 3,75" spole eller noe sånt, ganske massivt på en 6,5".
da er kassen hentet.(takk Werner)
bli verken forsterker eller høyttalere men det ble en ny spiller, siden de ikke hadde den forsterkeren jeg ville ha på lager.
den nye spilleren heter så mye som Alpine IVA-D106R
neste på listen blir enten B2audio M12 eller Focal FP Dual Direct LE.
da er kassen hentet.(takk Werner)
bli verken forsterker eller høyttalere men det ble en ny spiller, siden de ikke hadde den forsterkeren jeg ville ha på lager.
den nye spilleren heter så mye som Alpine IVA-D106R
neste på listen blir enten B2audio M12 eller Focal FP Dual Direct LE.
Bare hyggelig
Men er det ikke VELDIG stor forskjell mellom B2 og focal forsterkeren? 15 000watt og 1200watt?
Comment