Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse til 2x B2audio HD18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

DLS er langt fra noe billig jallamerke Heller noe av det bedre i mine ører!
    Iridium diskantene tåler hvertfall mye har jeg erfart.
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Har bare hørt gode ting om DLS, spesielt Iridium. Og det er noe ikke alle andre har, akkurat som Morel eller CDT. Vær litt annerledes!

Focal eller Hertz, derimot... At mange bruker et merke, betyr ikke at det er spesielt fantastisk. Tenk på alle som kjører Ford, for eksempel.

Comment

Sier han som kjører Chrysler...
        Og jada, jeg kjører Fiat
        Jonas Tautra

Comment

For en stund siden så var det vel slik at hvis du kjøpte en ny Chrysler i statene, så fikk du
          en til på kjøpet

Comment

Hehe, "alle" i USA kjører Chrysler, i Norge er det ikke så mange. Antagelig fordi Voyager/Stratus har omtrent like høy kvalitet som en gjennomsnittlig Fiat. Og ja, jeg har jo også kjørt Fiat, Jonas. OG har hatt Focal - og har Hertz-høyttalere nå. :P ^^

Har 10.000 problemfrie kilometer på PT Cruiser'n, i alle fall. Siden juni.

Comment

Da har du etter det jeg har hørt fra diverse andre eiere, vært jævla heldig

Sitter på jobb og bilder blir sperret her, så får ikke opp bildene av godsubbene
              Jonas Tautra

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
                Da har du etter det jeg har hørt fra diverse andre eiere, vært jævla heldig

Sitter på jobb og bilder blir sperret her, så får ikke opp bildene av godsubbene
                Statistisk sett er vel PT Cruiser'n av de bedre Chryslerne, kvalitetsmessig. Mener jeg leste det en gang, i alle fall. Hehe.

Men nok PT. Jeg mener OT. Eh.

Comment

Har hørt det skal være bra, og hadde et Cadence komponentsett som minnet veldig om Dynaudio i designet på midbassen, og det var noen veldig gode midbasser (CVL-6K, het settet). Om de hadde noe med Dynaudio å gjøre utenom at de liknet ekstremt fysisk, aner jeg ikke.

Det var 3,75" spole eller noe sånt, ganske massivt på en 6,5".

Comment

Lurer på å vente en liten stund med å kjøpe nytt frontsett og heller satse på å kjøpe en ny forsterker til frontsettet jeg allerede har(Focal 165V1).
                    har sett på denne en stund nå.
                    og da bruke denne til subbene frem til jeg får råd til B2Audio M12.
                    men vi får se skal en tur til Elutstyr imorgen og browse litt.
                    Last edited by Toby91; 13-11-2009, 18:27.
                    Mvh Tony Andrè
                    Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                    Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                      Har hørt det skal være bra, og hadde et Cadence komponentsett som minnet veldig om Dynaudio i designet på midbassen, og det var noen veldig gode midbasser (CVL-6K, het settet). Om de hadde noe med Dynaudio å gjøre utenom at de liknet ekstremt fysisk, aner jeg ikke.

Det var 3,75" spole eller noe sånt, ganske massivt på en 6,5".
                      3" talespole men er vel samme som er brukt i blandt annet Soundstream RF.6C da muligens? ligner vertfall..
                      http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=177&id=2082

Comment

Ganske imponerende med så høy følsomhet når det er et så lite element med så stor talespole
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

da er kassen hentet.(takk Werner)
                          bli verken forsterker eller høyttalere men det ble en ny spiller, siden de ikke hadde den forsterkeren jeg ville ha på lager.
                          den nye spilleren heter så mye som Alpine IVA-D106R
                          neste på listen blir enten B2audio M12 eller Focal FP Dual Direct LE.
                          Mvh Tony Andrè

Comment

Originally posted by Toby91 View Post
                            da er kassen hentet.(takk Werner)
                            bli verken forsterker eller høyttalere men det ble en ny spiller, siden de ikke hadde den forsterkeren jeg ville ha på lager.
                            den nye spilleren heter så mye som Alpine IVA-D106R
                            neste på listen blir enten B2audio M12 eller Focal FP Dual Direct LE.
                            Bare hyggelig
                            Men er det ikke VELDIG stor forskjell mellom B2 og focal forsterkeren? 15 000watt og 1200watt?
                            Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                              Bare hyggelig
                              Men er det ikke VELDIG stor forskjell mellom B2 og focal forsterkeren? 15 000watt og 1200watt?
                              jo men skulle bare bruke Focal forsterkeren midlertidig til jeg får råd til M12.
                              og etter jeg har kjøpt M12 bruke Focal forsterkeren til frontsettet.
                              Mvh Tony Andrè

Comment

(Løst)
                                da lurer jeg på en ting til vi Dynabel Bf 2252 tåle en motstand på 1ohm pr utgang?
                                Last edited by Toby91; 15-11-2009, 01:59.
                                Mvh Tony Andrè

Comment

Working...
                                X