Hei, driver og leiter etter en ok dvd spiller til bilen, og har noen ønsker til hva den skal kunne gjøre.
KRAV:
7" berøringskjerm
motorisert
3x signalutganger ( front rear og sub)
kunne spille divx filer
ok kvalitet
1 din størelse
ØNSKER men ikke krav:
4-5volt signalutganger
Blåtann
usb leser
Jeg kommer til og handle fra usa så usa modeller er da kansje mest aktuelt.
Den skal ikke drive noen høytalere selv så hvor bra eller om det i det hele tatt er noen forsterker i den gir jeg blanke i..
etter selv og ha leitet litt rundt etter spillere så har jeg funnet en CLARION VRX785BT til en ok pris, denne er en av de bedre clarion spillerene så burde vel funke ok. eneste problemet jeg ser med den er at den ikke har mer en 2V signalutganger.. skulle veldig gjerne hatt 4-5volt.. men finner ikek noen til en ok pris som har 3x 4-5V. ( pioneer sin har jo bare 2 utganger av en eller annen grunn.. )
Så kom gjerne med forslag til hva jeg burde se på..
KRAV:
7" berøringskjerm
motorisert
3x signalutganger ( front rear og sub)
kunne spille divx filer
ok kvalitet
1 din størelse
ØNSKER men ikke krav:
4-5volt signalutganger
Blåtann
usb leser
Jeg kommer til og handle fra usa så usa modeller er da kansje mest aktuelt.
Den skal ikke drive noen høytalere selv så hvor bra eller om det i det hele tatt er noen forsterker i den gir jeg blanke i..
etter selv og ha leitet litt rundt etter spillere så har jeg funnet en CLARION VRX785BT til en ok pris, denne er en av de bedre clarion spillerene så burde vel funke ok. eneste problemet jeg ser med den er at den ikke har mer en 2V signalutganger.. skulle veldig gjerne hatt 4-5volt.. men finner ikek noen til en ok pris som har 3x 4-5V. ( pioneer sin har jo bare 2 utganger av en eller annen grunn.. )
Så kom gjerne med forslag til hva jeg burde se på..
Comment