Hmmm... Har du ikke 4 forsterkerkanaler til frontsystemet altså?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Problem ved aktiv deling
Collapse
X
-
Originally posted by Typhon View PostHmmm... Har du ikke 4 forsterkerkanaler til frontsystemet altså?
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostVelkommen med i Klubben. Brrrrrr
Men på fredager er jeg ferdig klokka 2 på jobb så stikker til IB og står der. Det er mye mye mye varmere og bedre : D
Comment
-
-
-
Originally posted by dBcompaniet View Postskal med det passive delefilteret da?
Edit:
Så litt feil, men jeg hadde ikke kobla det sånn.
Jeg hadde heller fått ordna en grei 2 kanaler til midbassene og kjørt de via monoblokka. (via bypass der)
Og fått delt aktivt mellom mellomtone og diskant.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
han kjører jo mellomtona direkte på spilleren, mens diskant, midbass og bass kjøreres gjenom forsterker med deling, vil da forsterkeren i spilleren da bruke samme deling som utgangene?VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by simso View Posthan kjører jo mellomtona direkte på spilleren, mens diskant, midbass og bass kjøreres gjenom forsterker med deling, vil da forsterkeren i spilleren da bruke samme deling som utgangene?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
er jo litt rart da at den ene mellomtonen spiller som den skal og den andre ikke gjør det
Comment
-
vet ikke om du fikk i orden spilleren? MEN du må resete spilleren... trodde det var opplagt at de fleste spilleren som har funksjon for å velge mellom pro og normal skal spilleren resetes -står i bruksanvisning og forresten...
De fleste ganger for du forkjellige "symptomer" på diverse feil når du endrer dette -ofte funker feilfritt og- MEN i ditt tilfelle er mest sansynlig at du må nullstille processoren ellers var det mange finne forslag må jeg si...--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
har funnet feilen i dag : D
Og det var litt instillinger og jeg som hadde kobla mellomtone og midbass feil på ene sia. Så spiller nå
Fjernet mellomtone pga at jeg ikke fikk justert den utenom midbass, mellomtonen er passiv så ble ikke helt bra. Så får se hva tiden bringer med nye elementer kanskje : D
Comment
Comment