Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor er folk redd for å gjøre ting med bilen sin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Merkelig så mye "problemer" det er for mange... Når ble dette ett problem a??
    Det er fortsatt lov å bruke huet. Gjør man ikke det, så kan man få problemer med nesten hva det skal være!

Jeg er kanskje en av de som har bilene mine lengst her på forumet, har hatt gode gamle beemeren i snart 6år, og det har aldri vært problemer med rust i hverken borrede eller kappede hull, eller feil på kabelsko i den bilen. Det er jo faktisk NOEN kabelsko orginalt i en bil også..
    Last edited by Joakim; 11-11-2009, 19:22.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Er vel egenlig ikke problem med kabelsko i en tørr kupe.
      Har stått og kuket mye med ekstralys og markeringslys på lastebiler som har vert koblet opp med kabelsko.
      Blir oppeira og jævligt hvis det kommer fukt i skjøten.

Man får jo uansett best kontakt ved og lodde så ser ikke noen grunn for og bruke kabelsko.

Comment

På våte plasser har du faktisk mer igjen for å IKKE teipe/pakke inn kabelsko og plugger, for du ender bare med å stenge inn fuktighet i stedet for å holde det ute.
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075
        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by r3mark View Post
          På våte plasser har du faktisk mer igjen for å IKKE teipe/pakke inn kabelsko og plugger, for du ender bare med å stenge inn fuktighet i stedet for å holde det ute.
          Kommer jo an på hva man pakker med. Butyl-tape av fineste sort, med elektrotape utenpå, det er vanntett og idiotsikkert. Blir ganske tykt, though.

Comment

Originally posted by Joakim View Post
            Merkelig så mye "problemer" det er for mange... Når ble dette ett problem a??
            Det er fortsatt lov å bruke huet. Gjør man ikke det, så kan man få problemer med nesten hva det skal være!

Jeg er kanskje en av de som har bilene mine lengst her på forumet, har hatt gode gamle beemeren i snart 6år, og det har aldri vært problemer med rust i hverken borrede eller kappede hull, eller feil på kabelsko i den bilen. Det er jo faktisk NOEN kabelsko orginalt i en bil også..
            What? Hvor??

Forsåvidt enig i resten, men det ER, når jeg tenker meg om, ganske fåfengt å regne med at "mannen i gata" har IQ nok til å - uten videre - klemme sammen en kabelsko ordentlig, eller at han kan borre gjennom en plate uten å kutte kabler eller lage sveitserost av bensintanken. Langt mindre lodde. :P

Det ER en grunn til at man får bruksanvisning for montering av en hylle med to hylleknekter på IKEA. Den gemene hop har ti tommeltotter, og uansett hvor mye man formaner om å gjøre ting riktig, vil noen alltid gjøre ting feil.

Joakim har jo rett, ALT kan bli et problem. Vi gir meningmann alt for mye cred, om vi tror noe annet.

Comment

Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Ææææææææ. Fy. :P

Comment

Working...
                X